Gå til innhold

Er det flere som tørrpuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje et litt teit spørsmål, men er det vanlig at man tørrpuler i et parforhold? Jeg mener sex/ med klær på. Enten fullt påkledd eller med undertøy i senga. Mannen min liker nemlig det veldig godt og kan gjerne foretrekke det foran vanlig sex, spesielt når jeg har på meg han kaller rumpebuksa :)

Jeg får nok ikke like mye ut av det som han (orgasme) men jeg liker det egentlig også ganske godt som variasjon. Men samtidig så tenker jeg at dette kanskje er litt "rart" å gjøre som et voksent par i 30 årene??

Anonymous poster hash: 2bf53...abd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Nei aldri.

Anonymous poster hash: 4aa98...9bb

Skrevet

Hehe nei.. Jeg er ikke 14, og låst inne på rommet med min jevnaldrende kjæreste

Anonymous poster hash: 444cd...3af

Skrevet

som forspill til "våtpuling" kan det skje...men egentlig er det mest gnikking, og min mann er kjapp på å ville ta av klærne ;)

Anonymous poster hash: 5b49e...c59
Skrevet

Tilbakelagt stadium.

Men han har vel øvd opp kroppen til å reagere positivt på dette, da han var i en formbar fase av livet 😁

Anonymous poster hash: 31283...d0a

Skrevet

Ikke på samme måten, men han kan gjerne holde på med seg selv mens han ser på meg, eller at han gnir seg på meg, men han kan ikke komme slik.

Også et par i 30-årene.

Anonymous poster hash: 6766c...7ba

Skrevet

som forspill kansje.. men da er de vel ner klining og tafsing under klær.. men kommer han på den måten og spruter i boxeren sin likksom??

Anonymous poster hash: 5ea7a...36e

Skrevet

Husker jeg nesten oppnådde min første orgasme ved tørrpuling som 15åring. Jeg satt på toppen. Ble helt rar i kroppen. Aldri kjentil lignende verken før eller etter. Jeg har fått orgasme etter det altså, men nå veit jeg jo hvordan. Da liksom bare skjedde det og det var så godt. Og litt rart.

Men nei. Vi tørrpuler ikke lenger nå. Han kan gnikke og gnu litt liksom, men vi fullbyrder aldri noe på den måten.

Anonymous poster hash: f3b38...ae5

Skrevet

som forspill kansje.. men da er de vel ner klining og tafsing under klær.. men kommer han på den måten og spruter i boxeren sin likksom??

Anonymous poster hash: 5ea7a...36e

Ja og jeg blir nesten litt "imponert" av det. Han tenner veldig på sex med klær på. Er bare kanskje en fetisj da...

Skrevet

Nå må man ikke glemme hva fetisher og sexuelle preferanser kommer av. Det er hjernen som tenner på en av de første sexuelle opphisselse. Da er jo det nærliggende at mange menn tenner på det.

Vi har ofte gjort det og onnanert hverandre i etterkant. Som regel når vi ikke hadde mulighet til å faktisk ha sex men at begge bare ikke greide å holde igjen.

Anonymous poster hash: 40e20...917

Skrevet

Vi gjør også det😁😆 Er i 30 årene, liker det jeg🤗

Anonymous poster hash: 9ae49...61f

Skrevet

What? Hva menes med det? Jokker han på deg med klærne på?

Anonymous poster hash: 176b4...8e4
Skrevet

What? Hva menes med det? Jokker han på deg med klærne på?

Anonymous poster hash: 176b4...8e4

Jeg må henge meg på denne, for jeg skjønte det ikke helt?..

Anonymous poster hash: 3bbdd...ec7

Skrevet

Herre gud da... Så mye rare reaksjoner du fikk da. Liker dere det så kjør på. Knall prevensjon da .

Skrevet

Nei, har aldri gjort det med min nåværende mann, men en jeg datet en periode litt i sent i tenårene skjedde det faktisk en gang. En merkelig opplevelse. Jeg var ikke hypp på sex, men han lå i bokser og trøye, så jeg tøyset litt med han og jukket lett over bokseren hans, plutselig så han "oj, der kom jeg vist" 😁. Husker jeg syns det var en rar opplevelse.

Anonymous poster hash: 5c7d7...acd

Skrevet

Skjer omtrent aldri nå lenger. Men da vi var unge og nyforelskede var det ofte vi koste på den måten, som forspill. Er i 30-årene.

Anonymous poster hash: 105c0...d6e

Skrevet

Men kommer han i boksern? Dere har altså dette istedetfor sex ?

Anonymous poster hash: 034e8...bd9

Skrevet

Jeg hadde helt "glemt" av tørrpuling, men en kveld lå vi i skje på sofaen med pleddet over oss (superkoslig❤️) begynte han å jukke på meg og etterhvert endte han over meg med klærne på. Vi endte rimelig kjapt på soverommet, men det var en digg avveksling fra det vanlige forspillet☺️

Anonymous poster hash: 6b65e...e13

Skrevet

nei, set er veldig ubehaglig

Skrevet

Men kommer han i boksern? Dere har altså dette istedetfor sex ?

Anonymous poster hash: 034e8...bd9

Noen ganger gjør vi det som er del av vorspiel. Andre ganger gjør vi det til han kommer i bokseren. Sånn sett veldig greit for meg da det ikke blir noe søl.

Vi gjør dette mest når vi ligger i skje. Da får han alltid fort ereksjon. Jeg dytter rumpa mot han, og så "jokker" han mot rumpa mi til han kommer :) men har altså "vanlig" sex også. Men tror han liker tørrpulingen minst like mye. Synes det er spennende.

Skrevet

Nei gjør aldri det nå lenger. Men gjorde det mye da jeg var tenåring. Var liksom en naturlig del av forspillet på den alderen 😁

Anonymous poster hash: 7ca6c...78c

Skrevet

Gjorde det bare i fylla med kjæresten da jeg var 14 før jeg begynte å ha sex ;)

Anonymous poster hash: f383b...f06

Skrevet

Kos dere.

Anonymous poster hash: 1fde1...692

Skrevet

👀

Anonymous poster hash: dd6d0...e0c

Skrevet

Ja, vi gjør også det innimellom.

Anonymous poster hash: e1cd5...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...