Gå til innhold

Noen lærere som jobber 60% her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dagene deres fordelt? Har dere fri noen dager eller bare veldig korte dager? Noen som er kontaktlærere selv med lav stillingsprosent? Og er det verdt det? Tenker på om du egentlig føler du likevel må jobbe nærmere 100% bare færre undervisningstimer.. Skriv gjerne hvor mye dere har utbetalt i måneden også selv om jeg vet at det er mye som spiller inn her..

Anonymous poster hash: bc599...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger

Anonymous poster hash: 878c7...5b5

Skrevet

Skal man først jobbe redusert som lærer, bør man forhandle seg til hele dager fri. Ellers ender dessverre svært mange opp med å jobbe nesten fullt mot mye mindre lønn.

Jeg jobber 80%, har en dag helt fri. Har tidligere jobbet 70% med færre timer (men alle dager), og jeg merket knapt forskjell fra 100%. Bare ekstremt forskjell på lønn...

Anonymous poster hash: 12069...c26

Skrevet

ALDRI jobb redusert som lærer. Det er rovdrift uansett. Og helst sldri vær kontaktlærer uansett. Det er ren utnyttelse og slavearbeid.

Hilsen lærer som er ren faglærer og aldri skal være noe annet.

Anonymous poster hash: 4a781...af1

Skrevet

Jobber 60% fordi jeg er student. Det beste hadde vært å hatt 3 hele dager for da kunne jeg gått på forelesninger. Men sånn jeg har fått det er det fordelt med 3 undervisningstimer mandag, onsdag og torsdag, og én undervisningstime tirsdagen. Fri fredag (får i hvert fall gått på forelesning den dagen). Jeg syns det er unødvendig at jeg skal ha den ene timen på tirsdagen og bare komme 9.30-10.30 i stedet for å bare "flytte" min time over til en av de dagene jeg har 3 timer. da kunne jeg gått på forelesninger tirsdagen og. Men får ikke bestemme alt tydeligvis ;)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har jobbet 80% tidligere, med kortere dager. Det gjorde sånn at barna slapp SFO så jeg syns jo absolutt det var en fordel sånn sett... er så i tvil...

HI

Anonymous poster hash: bc599...276

Skrevet

Jobber ca 50%. To arbeidsplasser.

Ikke kontaktlærer eller noe ekstra ansvar.

Bruker tre vanlig dager hvor jeg jobber ca tre timer pr dag.og må ofte være tilgjengelig på fredager også for møter.

Har egentlig kun helt fri en dag i uka.

deilig med mye fri, men det blir fort slik at jeg jobber mer enn 50% når vi legger til møter.

Anonymous poster hash: 3cce4...dd0
Skrevet

Jeg jobber 100%. Synes det er grusomt. Er sliten hele tiden. Har tenkt på om jeg skal søke 20 % permisjon til neste skoleår. På min skole kan man ikke velge om når man får fri eller om det blir en hel dag. Synes dette er veldig dumt.

På den ene siden kan det vere deilig med en fridag, men tenker at det kan vere like fint å ha flere korte dager.

Skrevet

Jeg jobber 60 % og har fri to dager i uka. Jeg har jobbet 60% i 3 år, og det er kun i et et av dem jeg måtte jobbe 4 dager

Men jeg er kontaktlærer... Liten skole, så må ta litt av ansvaret. Det er superva skelig. Føles som at jeg jobber 120% i elev/foreldresamtale periodene. Man må også være veldig strukturert og planlegge tidlig, siden man ikke er tilstede hver dag. Heldigvis er det min sterke side

Jeg jobber slik pga barna. Det er slitsomt, men jeg tror ikke jeg vil angre når jeg blir gammel og grå.

Anonymous poster hash: 04025...5b0

Skrevet

Jeg jobber 60% siden jeg er student, har to hele dager fri. Passer meg utmerket, men i timer jobber jeg nok nærmere 100% for tiden.

Anonymous poster hash: f2d49...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...