Gå til innhold

Blir 40 år i mars! Trenger tips til servering.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kun familie og kanskje et par venner, ingen fest men et vanlig selskap på ettermiddagen en søndag. Har en ganske stor familie så vi blir nok rundt 30-40 stk. Hva ville du servert? Helst noe enkelt, men alle forslag mottas med takk.

 

Anonymous poster hash: 34d8d...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bestilt tapas.

 

Anonymous poster hash: 180dd...274

Skrevet

Ja, bestill tapas :)

 

 



Anonymous poster hash: 613c1...799
Skrevet

Tapas er jo alltid en hit, ellers har jeg ofte laget hjemmelaget lasagne med en god salat og godt brød til. Ellers har jeg fått servert kyllingsupper, fiskesuppe, gryteretter osv. i bursdag. Saklldyr er jo også godt.



Anonymous poster hash: 8c298...98c
Skrevet

Vi hadde to selskap - ett med familien der vi lagte en stor gryte stroganoff og hjemmelaget potetstappe. I vennefesten lagte jeg tapas - hadde jeg gjort noe om igjen hadde jeg bestilt, for det å lage tapas selv er kjempestress!



Anonymous poster hash: 544b3...e81
Skrevet

Når dere blir så mange er jo en god hjemmelaget gryterett, veldig enkelt og godt å smelle sammen 😁.

Skrevet

snitter er alltid digg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...