Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Blir kun familie og kanskje et par venner, ingen fest men et vanlig selskap på ettermiddagen en søndag. Har en ganske stor familie så vi blir nok rundt 30-40 stk. Hva ville du servert? Helst noe enkelt, men alle forslag mottas med takk. Anonymous poster hash: 34d8d...94b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Ville bestilt tapas. Anonymous poster hash: 180dd...274
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Ja, bestill tapas Anonymous poster hash: 613c1...799
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Tapas er jo alltid en hit, ellers har jeg ofte laget hjemmelaget lasagne med en god salat og godt brød til. Ellers har jeg fått servert kyllingsupper, fiskesuppe, gryteretter osv. i bursdag. Saklldyr er jo også godt. Anonymous poster hash: 8c298...98c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Vi hadde to selskap - ett med familien der vi lagte en stor gryte stroganoff og hjemmelaget potetstappe. I vennefesten lagte jeg tapas - hadde jeg gjort noe om igjen hadde jeg bestilt, for det å lage tapas selv er kjempestress! Anonymous poster hash: 544b3...e81
3 i april Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Når dere blir så mange er jo en god hjemmelaget gryterett, veldig enkelt og godt å smelle sammen 😁.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå