Gå til innhold

Dere som har mann som er dårlig i sengen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan takler dere det?

Min mann er rett og slett ikke flink i senga. Etter 10 år med kommunikasjon på emnet, veiledning, så savner jeg fremdeles god sex og det går utover ønsket til å ha sex.

Det jeg føler han er dårlig til er at han legger hele vekten på meg (stor kar) og jukker med kroppen og ikke bekkenet. Føler det blir veldig mekanisk. Synes også det er maks kleint når han liksom skal stirre på meg inn i øynene når vi har sex. Det vil jeg absolutt ikke. Han sliter mye med selvtillit men jeg er ganske lei av å ta hensyn til hans selvtillitt. Jeg savner å ha god sex.

Anonymous poster hash: c0bcc...60d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men ser foran meg hele situasjonen der han beveger seg som en hvalross samtidig som han stirret deg intens inn i øynene...😂😂😂

Men, litt mer alvorlig. Har du prøvd å ta tak i hoftene hans og diriger bevegelsen for han? Eventuelt er det å bytte stilling som kan være alternativet. Hvis ikke er det kanskje den brutale sannheten eneste som hjelper...

Anonymous poster hash: 8ef5f...cc8

Skrevet

Har du prøvd å ta litt kontroll? Vær den som jukker, og vær litt dominant. 

Jeg har ikke dette problemet, men jeg forstår at det er veldig frustrerende! Spesielt når du har prøvd å kommunisere om dette, uten at det blir noen bedring. 

Skrevet

Min er drittdårlig, men jeg må nesten holde ut fordi jeg elsker ham og vi har barn sammen. Det her er ikke snakk om teknikk, men om hans manglende ønske om å gjøre noe annet enn inn-og-ut.

Anonymous poster hash: 17f14...26b
Skrevet

Kan du ikke ta kontroll over sexlivet da, du kan ri ham, be ham ta deg bakfra eller andre stillinger hvor han ikke bare kan ligge å gynge?

Tror jeg ville bestilt time hos parterapi eller sexolog, og krevd å komme til bunns i problemet!

Anonymous poster hash: be3a7...a5e

Skrevet

Uff, den stirregreia gjør mannen min også. Og ikke bare i senga. I en helt dagligdags situasjon (ved middagsbordet, når vi stopper bilen og skal gå ut, ute blant folk) merker jeg at han forsøker å fange blikket mitt. Hvis jeg ser tilbake holder han blikket mitt og smiler. Han synes sikkert det er veldig romantisk og føler at han gir veldig mye av seg selv, men jeg får helt kryp av det. Vi er ikke nyforelsket, vi kan jo ikke stå og glo hverandre inn i øynene! Det blir bare, bare kleint. Nå unngår jeg å møte blikket hans for å unngå hele situasjonen. 

Anonymous poster hash: 15801...a6a
Skrevet

Han har blitt korrigert og veiledet i ti år til ingen nytte? Sorry to break the news, men mannen er jo ikke bare en elendig sexpartner. Han er jo evneveik!

Anonymous poster hash: ad6e3...c30

Skrevet

Jeg har samme mannen. Det er søren meg hele instillingen hans i senga som er helt på trynet. Han syns at det er 'bra nok' om han fingrer meg i ett minutt. Har jeg ikke kommet innen da, så bare slutter han uansett og fortsetter meg den dårlige inn-ut pulinga. Han fingrer meg dessuten dritdårlig, mer smertefullt enn godt, og jeg VET hva god fingring er. Klarer bare ikke å forklare det til han helt (det er en spesiell bevegelse og punkt som må treffes hos meg). Han vil ikke forstå fordi han syns selv han prøver hardt nok.

I tillegg er min mann en helt sinnsykt elendig kysser. Helt myke lepper, og en stor tunge som han bare stikker ut som en slags slimsnegle. Jeg har prøvd å lære han opp, men han har null kontroll på tunga si uansett...

Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal holde ut. VET at det finnes helt fantastiske menn i senga. Men de trenger jo ikke være like fantastiske på andre områder i livet...

Jeg blir ganske smårar av dette. Erfaringer og råd ønskes her også. Og føler med deg, HI...

Anonymous poster hash: 2e8b7...ead

Skrevet

Samme her:(.

Anonymous poster hash: b76eb...206

Skrevet

Anbefaler en liten klitoris vibrator. Om du bruker den mens dere har sex må han sette seg lenger opp slik at du for plass. Da blir teknikken hans automatisk bedre og du for større nytelse!! Prøv!

Hilsen en som hadde samme men har fantastisk sex nå!!

Anonymous poster hash: b6592...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...