Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Hei! Jeg skal til Sandvika nevrosenter, pga kronisk migrene etter bilulykke. Har noen andre vært der? Jeg har ventet i mange år på å komme til en spsialist. Jeg lurer litt på gangen på det første møtet 🤔 Hvor lang tid det tar ca og hva jeg skal gjøre. Håper noen kan svare ❤ Anonymous poster hash: 5df84...416
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Første time er det som regel kun prating, en enkel nevrologisk undersøkelse (bevege armer og bein osv) og diskusjon rundt medisiner og eventuelle tester. Ingenting å engste seg for Ikke forvent for mye, det er mitt beste råd. Det er begrenset hva en spesialist får gjort den første timen, da handler det mest om å bli kjent med deg og kartlegge plagene dine. Lykke til! Anonymous poster hash: e8fce...219
Gjest Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Hei! Jeg er pasient der inne, og første timen brukes til kartlegging på ca 1 time. Var iallefall det jeg brukte. Hvilken av legene skal du til da?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Takk for svar dere 😊 Jeg skal til Carl -Johan Ramberg. Ooooog jeg skal ikke forvente mirakler allerede i morgen 😊 Var det jeg tenkte, at det er ca 1 time. Når fikk dere neste time ? Lenge/kort tid etterpå? Sikkert individuelt men. Jeg bor 2 timer unna Anonymous poster hash: 5df84...416
Gjest Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Første timen min var vel en gang i sept og fikk ny time 4 uker seinere. Har Elena Pedersen og hun har meget stor pågang. Går der hver tredje mnd og sliter med å finne time til neste gang når jeg er der Bor selv halvannen time unna og legger inn hele dagen på storsentret og gjerne en tur på Ikea som ligger 5 min unna.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 5df84...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå