Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 I morges da jeg stod opp følte jeg meg ikke helt i form. Plutselig fikk jeg vondt i magen, klarte ikke stå ordentlig oppreist, svettet mye og jeg følte meg veldig kvalm. Det føltes tungt å snakke. Jeg kastet ikke opp. Etter ca 10 min følte jeg meg nesten helt bra. Hva kan dette være? Jeg har aldri opplevd liknende Anonymous poster hash: 99159...4ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Blodtrykksfall/vasovagalt anfall. Vanlig, ikke farlig, men skummelt og ubehagelig. Anonymous poster hash: cf396...062
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 ta en legesjekk for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: d8697...0a3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 ta en legesjekk for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: d8697...0a3 Jeg føler meg helt fin nå, så da drar jeg ikke til legen. Det skjedde ikke rett etter at jeg stod opp, men det skjedde ca 30 min etter at jeg stod opp. Jeg har mensen nå, men har aldri hatt plager i den forbindelse. Etter at jeg gikk på do var jeg helt fin. HI Anonymous poster hash: 99159...4ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Jeg føler meg helt fin nå, så da drar jeg ikke til legen. Det skjedde ikke rett etter at jeg stod opp, men det skjedde ca 30 min etter at jeg stod opp. Jeg har mensen nå, men har aldri hatt plager i den forbindelse. Etter at jeg gikk på do var jeg helt fin. HI Anonymous poster hash: 99159...4ea Kom til å tenke på: Kan det være bivirkning av Conludag minipille? Det stod at man kan gå gastrointestinale bivirkninger i form av kvalme. HI Anonymous poster hash: 99159...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå