Gå til innhold

Disney on ice Telenor Arena - bekledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært der før. Så da lurer jeg på hvordan vi bør kle oss? Blir det kaldt der?

Anonymous poster hash: c6946...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjølig, men ikke kaldt.

De skal jo holde isen fryst, de skal ikke fryse den.

Jeg har alltid tatt på ungene ull og et godt lag to, da kan de ta av yttertøy og fremdeles ha det komfortabelt. Når man sitter rolig blir man jo lett kald.

Dette er ikke anledningen hvor jeg har sluppet de ut i prinsessekjole eller Spiderman t-skjorte.

Skrevet

Det er kjølig, men ikke kaldt.

De skal jo holde isen fryst, de skal ikke fryse den.

Jeg har alltid tatt på ungene ull og et godt lag to, da kan de ta av yttertøy og fremdeles ha det komfortabelt. Når man sitter rolig blir man jo lett kald.

Dette er ikke anledningen hvor jeg har sluppet de ut i prinsessekjole eller Spiderman t-skjorte.

Takk for svar :-) 

Har sagt at vi må gå med vanlige klær og kanskje ull pga. isen. Så jenta på 4,5 år skjønner at hun ikke kan tropper opp i Elsakjole.

HI

Skrevet

Jeg tenkte jentene mine kunne ha på seg en tynn fleecejakke under den vanlige jakken sin, da kan de beholde den på om de synes det er kjølig der.

Anonymous poster hash: 72303...600
Skrevet

Det er ikke kaldt der, var ikke det sist vi var der hvertfall, og vi satt langt nede ved isen. Jeg tenker at OM det finnes en perfekt anleding for Elsa kjole, så er det da... Om så ha på ull undertøy under da.

Anonymous poster hash: 7f8e4...0a8
Skrevet

Det er ikke kaldt der, var ikke det sist vi var der hvertfall, og vi satt langt nede ved isen. Jeg tenker at OM det finnes en perfekt anleding for Elsa kjole, så er det da... Om så ha på ull undertøy under da.

Joda. Men mindre styr uten Elsakjole med tanke på dotur. Og det er ikke plass til så mye klær under Elsakjolen hennes. Har lovet at hun skal ha Elsaflette i håret. Med bling i fletta :-)

HI

Skrevet

Joda. Men mindre styr uten Elsakjole med tanke på dotur. Og det er ikke plass til så mye klær under Elsakjolen hennes. Har lovet at hun skal ha Elsaflette i håret. Med bling i fletta :-)

HI

Det kommer til å kry av små elsaer der, så det kan godt henne hun blir litt skuffet når hun ser det og ikke får ha på sin. Just sayin. ;o)

Skrevet

Det kommer til å kry av små elsaer der, så det kan godt henne hun blir litt skuffet når hun ser det og ikke får ha på sin. Just sayin. ;o)

Pga. temperaturen kommer jeg ikke til å la henne ha på en tynn tyllkjole som omtrent ikke har tøy på overkroppen uansett hvor mange andre "Elsaer" det er der. Kan eventuelt se om jeg finner den vanlige bomullskjolen med glittertyll utenpå selve skjørtet, da vil hun ikke bli kald. Riktige farger har den også. Så da kan hu få velge selv.

HI

Skrevet

Takk for svar :-)

Har sagt at vi må gå med vanlige klær og kanskje ull pga. isen. Så jenta på 4,5 år skjønner at hun ikke kan tropper opp i Elsakjole.

HI

Min skal ha tynn ullgenser og bukse under 😊

Anonymous poster hash: 74660...37a

Skrevet

En cardigan utenpå elsakjolen fungerer også utmerket

Anonymous poster hash: 72303...600
Skrevet

Min skal ha tynn ullgenser og bukse under 😊

Og Elsakjole utenpå 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...