Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Har enkelte(flere) av dere så lite og gjøre om dagen? Må dere finne alt som er negativt med VP? Dere vrir og vender på alt som har med henne som person og gjøre og familien hennes... kan hun ikke få være i fred? Er livet til dere som holder på med dette tullet så sinnsykt perfekt?? Alle har feil,alle gjør feil.... kan dere ikke bare godta det? Prøv heller og skift fokus... Finn positive ting istedenfor..hun er bare ett menneske hun også!!!! Anonymous poster hash: 3035c...359
sug lut Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Eh - det er du som starter opp igjen nå. Ingen andre her snakker om VP i øyeblikket. Så du liker det. De fleste er bare ett menneske. Finner du noen som er to så ring nærmeste sirkus.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Hun lever av å utlevere skittentøyet sitt på blogg og sosiale medier. Hadde hun ikke satt seg i den situasjonen hadde det ikke vært noe å diskutere. Anonymous poster hash: 373c7...2d0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Er så lei av at ALT som har med kritikk å gjøre stemples som hets! Hets og mobbing har jo blitt de to mest misbrukte ordene når det gjelder disse bloggerne. Noen ganger skjer det selvsagt at de hetses og mobbes, men det er faktisk unntakene. Det jeg har lest i det siste i både kommentarfelt og i diskusjonsforum har vært rettmessig kritikk og synspunkter som går på om man mener vedkommende har dårlig smak, skriver kjedelig blogg ol. Når det gjelder VP har ikke kritikken noe med hvor perfekte de som kritiserer er, og det har vel heller aldri vært påstått. Igjen, VP VELGER å blogge om sitt privatliv, hun velger å blottsegge seg selv og å utlevere sine barn og mennesker rundt seg i veldig stor grad. For det første blir det da selvsagt reaksjoner på HVA hun skriver og deler. det er jo ingen hemmelighet at det har vært et mildt sagt tubulent år for paprikaen. Hun har delt alt (virker det som) og omtalt tredjepersoner i veldig stor grad, noe som har fått folk til å reagere. For det andre er det det skamløse delingen av barn som gjør folk kritiske. Hun blåser en lang masj i sine barns rett til privatliv og deler ting om dem og om seg selv som vil kunne bli veldig belastende for barna senere når de blir store nok til å søke på seg selv og som folk i nærområdet og på skolen ol lett vil kunne søke opp. Det er nok ikke alt som er like kjekt at ligger til åpen beskuelse på nett. Min mening er i hvert fall at det må værer helt innafor å kritisere disse tingene uten at man skal bli beskyldet for å hetse eller å mobbe henne. Anonymous poster hash: ea9d2...8c2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Er så lei av at ALT som har med kritikk å gjøre stemples som hets! Hets og mobbing har jo blitt de to mest misbrukte ordene når det gjelder disse bloggerne. Noen ganger skjer det selvsagt at de hetses og mobbes, men det er faktisk unntakene. Det jeg har lest i det siste i både kommentarfelt og i diskusjonsforum har vært rettmessig kritikk og synspunkter som går på om man mener vedkommende har dårlig smak, skriver kjedelig blogg ol. Når det gjelder VP har ikke kritikken noe med hvor perfekte de som kritiserer er, og det har vel heller aldri vært påstått. Igjen, VP VELGER å blogge om sitt privatliv, hun velger å blottsegge seg selv og å utlevere sine barn og mennesker rundt seg i veldig stor grad. For det første blir det da selvsagt reaksjoner på HVA hun skriver og deler. det er jo ingen hemmelighet at det har vært et mildt sagt tubulent år for paprikaen. Hun har delt alt (virker det som) og omtalt tredjepersoner i veldig stor grad, noe som har fått folk til å reagere. For det andre er det det skamløse delingen av barn som gjør folk kritiske. Hun blåser en lang masj i sine barns rett til privatliv og deler ting om dem og om seg selv som vil kunne bli veldig belastende for barna senere når de blir store nok til å søke på seg selv og som folk i nærområdet og på skolen ol lett vil kunne søke opp. Det er nok ikke alt som er like kjekt at ligger til åpen beskuelse på nett. Min mening er i hvert fall at det må værer helt innafor å kritisere disse tingene uten at man skal bli beskyldet for å hetse eller å mobbe henne. Anonymous poster hash: ea9d2...8c2 Ærlig talt, mobbing og hetsing er ikke unntakene her inne! Tråd etter tråd blir stengt pga regelbrudd og det forteller det meste. Det som er trist er at folk som deg ikke innser at dere er like ille (om ikke verre) enn de dere såkalt har en konstruktiv diskusjonen rundt. Det er mange her inne som bør gå i seg selv og faktisk innrømme for seg selv hvilke dårlig holdning de har her inne. Anonymous poster hash: cbbef...890
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Ærlig talt, mobbing og hetsing er ikke unntakene her inne! Tråd etter tråd blir stengt pga regelbrudd og det forteller det meste. Det som er trist er at folk som deg ikke innser at dere er like ille (om ikke verre) enn de dere såkalt har en konstruktiv diskusjonen rundt. Det er mange her inne som bør gå i seg selv og faktisk innrømme for seg selv hvilke dårlig holdning de har her inne. Anonymous poster hash: cbbef...890 Nå har jeg ikke fått med meg annet enn begynnelsen av disse trådene som ble steng her inne, og som jeg sa er det JEG har sett stort sett kritikk og meninger som er langt fra hets og mobbing. La gjerne være å dra meg med i den "hetse -og mobbegjengen" din takk. Hvis du mener noe av det jeg skrev i svaret over her er hetsing eller mobbing er du seriøst hårsår! Anonymous poster hash: ea9d2...8c2
Mumua Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Tipper selveste VP innerst inne er glad for "hetsen" jeg, uten den hadde ikke bloggen overlevd. Det er jo vi hønene her inne på Forum som holder liv i det sirkuset som faktisk brødfør ungene hennes enn så lenge. Selvfølgelig vil hun nok helst bare ha roseblader og kjærlighet kastet etter seg, men da må hun faktisk bli en oppegående blogger også. Tenker det er trist å se at man er villig til å blotte sin svakeste sider på den måten kun for å få penger inn på konto, men jeg skal banne på at hun ikke kunne drømt om å skaffe seg en vanlig jobb og faktisk måtte jobbe for pengene. Da hadde det nok blitt slutt på både Chanel og Louis Vuitton. Da antar jeg hun heller svelger stoltheten sin og blogger på for å slippe.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Nå deltar jeg ikke i disse diskusjonene om henne. Jeg har likevel sett litt på bloggen siden hun diskuteres så mye her. Jeg tenker at det eneste som kan stoppe dette er at hun slutter å blogge, eller endrer stil totalt på bloggen. Slutter hun å skrive så utleverende om barna tror jeg at dette vil slutte. Å drive slik hun gjør, utlevere ungene sine og dramaet rundt forhold er direkte skadelig for barna. Er sjokkert over at ingen tar affære her. Anonymous poster hash: 0ab09...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå