Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Jeg er gravid i uke 10 og er forferdelig svimmel. Min mor maser om at jeg må få målt blodtrykket mitt men jeg mener det kan vente. Lurer derfor på om det virkelig har noe for seg å måle blodtrykket, såvidt jeg vet så får man bare konstantert at "ja, det er lavt eller høyt", det gjøres jo ikke noe mer med det? (Vil påpeke at jeg forstår hvorfor det måles senere i svangerskapet, men jeg ser ingen grunn til hvorfor jeg skal måle det før uke 12). Anonymous poster hash: 16221...135
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Hvis det er for høyt kan du få medisiner for det. Det kan være farlig om du går rundt med for høyt eller lavt blodtrykk, derfor er jeg enig med moren din: gå til legen for sikkerhets skyld. Hvorfor må du absolutt vente? Anonymous poster hash: a48d1...d15
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Som oftest for lavt hvis du er svimmel. Ofte ikke noe å gjøre noe med. Kan prøve å drikke mer. Og reis deg opp forsiktig. Anonymous poster hash: cec29...f25
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Hvis det er for høyt kan du få medisiner for det. Det kan være farlig om du går rundt med for høyt eller lavt blodtrykk, derfor er jeg enig med moren din: gå til legen for sikkerhets skyld. Hvorfor må du absolutt vente? Anonymous poster hash: a48d1...d15 Fordi jeg har erfaring med at legen bare sier "ja, du har lavt/høyt blodtrykk" og thats it. Er det virkelig noen grunn til å få seg en legetime for å få konstatert hva blodtrykket er? Min erfaring er at det bare blir nettopp konstantert og så skjer det ingenting annet. Hvorfor må jeg absolutt vente spør du, jeg MÅ ikke det men jeg lagde denne tråden fordi jeg oppriktig lurte på om det var noen som helst grunn for meg å gå nå når jeg likevel skal der om to uker på svangerskapskontroll... Anonymous poster hash: 16221...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå