Gå til innhold

Jeg er så bekymret!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hverken snappet eller blogget i dag! Faktisk ikke på over et døgn. Hva skjer?!😟

 

Anonymous poster hash: 9cda6...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg du, så blir det nok en bedre dag i morgen.

 

Natta, lille venn.

 

Anonymous poster hash: 40541...eb1

Skrevet

Hvis det er VP du sikter til så lever hun i beste velgående. Vært på Fridays i Oslo i dag med typen. Var sikkert flott for de begge å prøve noe annet enn Egons 😉

 

Anonymous poster hash: 6ec66...1ac

Skrevet

Hvis det er VP du sikter til så lever hun i beste velgående. Vært på Fridays i Oslo i dag med typen. Var sikkert flott for de begge å prøve noe annet enn Egons 😉

 

Anonymous poster hash: 6ec66...1ac

😂

 

Anonymous poster hash: 506fc...890

Skrevet

Hun såg vel hvor mye oppmerksomhet Berg Eriksen fikk og kjører en copycat. Det passer jo ekstra bra nå når stedatter er operert for da kan folk bekymre seg litt ekstra. Blir flere klikk av det, vøtt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40541...eb1

Skrevet

Hun såg vel hvor mye oppmerksomhet Berg Eriksen fikk og kjører en copycat. Det passer jo ekstra bra nå når stedatter er operert for da kan folk bekymre seg litt ekstra. Blir flere klikk av det, vøtt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40541...eb1

Hvis hun skriver for mye når stedatteren opererer er det feil, hvis hun er stille er det for å generere klikk.

 

Morsomt å være på heksejakt!

 

Jeg er ingen fan av bloggeren, men noen finner virkelig noe feil med alt en person gjør

 

 

Anonymous poster hash: 497ca...c7f

Skrevet

Hun har blogget nå 👍

 

Anonymous poster hash: c7de1...2ed

Skrevet

Hvis hun skriver for mye når stedatteren opererer er det feil, hvis hun er stille er det for å generere klikk.

 

Morsomt å være på heksejakt!

 

Jeg er ingen fan av bloggeren, men noen finner virkelig noe feil med alt en person gjør

 

 

Anonymous poster hash: 497ca...c7f

Hvis det er stille av de rette grunnene er det jo supert. Men dama hadde solgt bestemoren sin om det skaffet henne klikk, så jeg tror nå mitt uansett.

 

Et forferdelig kvinnemenneske og en dårlig mor.

 

Anonymous poster hash: 40541...eb1

Skrevet

Hvis det er stille av de rette grunnene er det jo supert. Men dama hadde solgt bestemoren sin om det skaffet henne klikk, så jeg tror nå mitt uansett.

 

Et forferdelig kvinnemenneske og en dårlig mor.

 

Anonymous poster hash: 40541...eb1

Der kom du med en meget god beskrivelse av deg selv og alle andre her inne som skal hakke på vedkommende uansett hva hun gjør. Dere er forferdelige kvinnemennesker og dårlig mødre hele gjengen da dere faktisk mener at mobbing og hetsing er lov.

 

Anonymous poster hash: 7a29b...dd2

Skrevet

Hun "fighter en tung kamp hun ufrivillig har blitt plassert i" om dagen, så da var det vel noen som meldte henne til barnevernet da?



Anonymous poster hash: 78417...634
Skrevet

Uffda... hva er det hun står oppe i nå? Barnevern eller barnefar? Time will show!



Anonymous poster hash: 9cda6...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...