Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hun har hverken snappet eller blogget i dag! Faktisk ikke på over et døgn. Hva skjer?!😟 Anonymous poster hash: 9cda6...2cf
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Legg deg du, så blir det nok en bedre dag i morgen. Natta, lille venn. Anonymous poster hash: 40541...eb1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Hvis det er VP du sikter til så lever hun i beste velgående. Vært på Fridays i Oslo i dag med typen. Var sikkert flott for de begge å prøve noe annet enn Egons 😉 Anonymous poster hash: 6ec66...1ac
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Hvis det er VP du sikter til så lever hun i beste velgående. Vært på Fridays i Oslo i dag med typen. Var sikkert flott for de begge å prøve noe annet enn Egons 😉 Anonymous poster hash: 6ec66...1ac 😂 Anonymous poster hash: 506fc...890
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Hun såg vel hvor mye oppmerksomhet Berg Eriksen fikk og kjører en copycat. Det passer jo ekstra bra nå når stedatter er operert for da kan folk bekymre seg litt ekstra. Blir flere klikk av det, vøtt. Anonymous poster hash: 40541...eb1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Hun såg vel hvor mye oppmerksomhet Berg Eriksen fikk og kjører en copycat. Det passer jo ekstra bra nå når stedatter er operert for da kan folk bekymre seg litt ekstra. Blir flere klikk av det, vøtt. Anonymous poster hash: 40541...eb1 Hvis hun skriver for mye når stedatteren opererer er det feil, hvis hun er stille er det for å generere klikk. Morsomt å være på heksejakt! Jeg er ingen fan av bloggeren, men noen finner virkelig noe feil med alt en person gjør Anonymous poster hash: 497ca...c7f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Hun har blogget nå 👍 Anonymous poster hash: c7de1...2ed
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Hvis hun skriver for mye når stedatteren opererer er det feil, hvis hun er stille er det for å generere klikk. Morsomt å være på heksejakt! Jeg er ingen fan av bloggeren, men noen finner virkelig noe feil med alt en person gjør Anonymous poster hash: 497ca...c7f Hvis det er stille av de rette grunnene er det jo supert. Men dama hadde solgt bestemoren sin om det skaffet henne klikk, så jeg tror nå mitt uansett. Et forferdelig kvinnemenneske og en dårlig mor. Anonymous poster hash: 40541...eb1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Hvis det er stille av de rette grunnene er det jo supert. Men dama hadde solgt bestemoren sin om det skaffet henne klikk, så jeg tror nå mitt uansett. Et forferdelig kvinnemenneske og en dårlig mor. Anonymous poster hash: 40541...eb1 Der kom du med en meget god beskrivelse av deg selv og alle andre her inne som skal hakke på vedkommende uansett hva hun gjør. Dere er forferdelige kvinnemennesker og dårlig mødre hele gjengen da dere faktisk mener at mobbing og hetsing er lov. Anonymous poster hash: 7a29b...dd2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 Hun "fighter en tung kamp hun ufrivillig har blitt plassert i" om dagen, så da var det vel noen som meldte henne til barnevernet da? Anonymous poster hash: 78417...634
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 Uffda... hva er det hun står oppe i nå? Barnevern eller barnefar? Time will show! Anonymous poster hash: 9cda6...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå