Gå til innhold

Samboeren til bestevenninnen min har fortalt meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at han er forelsket i meg 😱 Ikke som et fremstøt, men for å lette hjertet sitt (?). Jeg var tydelig på at jeg bare er glad i ham som en venn. Bør jeg si det til henne? Forholdet deres henger i en tynn tråd, og jeg er redd for å tippe det over ende, når dette likevel kommer til å gå over. Jeg hater denne situasjonen, virkelig 😣

Anonymous poster hash: a01b6...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du bør ikke si noe. La dem ordne opp selv. Nesten alle blir forelsket i andre enn partneren innimellom. Som regel går det over. Hvorfor skal venninnen din vite det?

Anonymous poster hash: 8e247...994

Skrevet

Skjønner at du føler du burde si noe, men dette blir jo dobbelt sårt for venninnen din. Hadde ikke sagt noe, bare la forholdet deres gå sin gang. Mest sannsynlig vil det jo bli slutt uansett om han er forelsket i deg.

Anonymous poster hash: f33ff...9a4
Skrevet

Nei dette gjør ting bare vondt verre. Hold det for deg selv.

Anonymous poster hash: 8c626...590

Skrevet

Tusen takk for svar! Dere bekrefter det jeg selv tenker. Problemet er bare at jeg føler meg så sinnssykt falsk 🙁

Skrevet

Tusen takk for svar! Dere bekrefter det jeg selv tenker. Problemet er bare at jeg føler meg så sinnssykt falsk 🙁

Se hvor langt det går... om han har henne på vent, er ufin med henne..sier mer ang forelskelsen til deg... se det litt an...

Anonymous poster hash: beb42...080

Skrevet

Selvsagt sier du ingenting. Sørg også for at du treffer henne uten ham på slep.

Anonymous poster hash: 3ae01...577

Skrevet

Du skal ikke føle deg falsk med mindre du oppfordrer han eller har følelser tilbake.

Ikke si noe.

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å høre at jeg ikke har vært helt på jordet her! Nei, jeg har kun platoniske følelser for mannen, har overhodet ikke forsøkt å vekke interessen hans 🙁

Skrevet

Mannen til min bestevenninne gikk grundigere til verks; han "angrep" meg når han og veninnen min var her på middag, presset opp døren til badet når jeg var på do, presset meg opp etter veggen og stakk tunga si langt nedi halsen min. Jeg ble paralysert! Helt satt ut! Og rasende!!

Han sendte meg meldinger dagen etterpå hvor han skrev at han var lei at henne, at han ikke angret på "det som hadde skjedd mellom oss" og at jeg var deilig bla bla bla.

Jeg ble så forbanna og sint!! Både for å bli angrepet og fordi jeg ikke kom meg løs raskt nok! Fordi han antastet meg i mitt eget hjem, uforberedt! OG fordi han antydet at dette var noe villet fra min side! Jeg har kjent de begge i 17 år, jeg har ALDRI flørtet eller oftest han et blikk! Eller snakket med han mer enn i forbifarten.

Jeg sa aldri noe til våre respektive samboere, men jeg skyr han som pesten! Det er vanskelig å ha et uanstrengt forhold til bestevenninnen min, men at han er en idiot skal ikke gå ut over henne. Jeg kommer aldri, under noen omstendigheter til å være et sekund alene med han. Og sender han meg en eneste melding til kommer jeg til å fortelle alt både til henne og til min samboer!

Poenget mitt er; kjærlighetssyke middelaldrende menn er fullstendig filterløse ofte.. Hold deg langt unna han.

Anonymous poster hash: 14be0...479

Skrevet

Shit, det der er jo langt over grensen!! Han her har aldri prøvd seg sånn da, heldigvis..

Skrevet

For en utrolig egoistisk og kjip fyr!

Hvordan kan han sette deg i en slik situasjon hvis han virkelig er forelsket i deg? Og vi vet jo allerede hvordan han behandler den han er sammen med..

Anonymous poster hash: c2654...94a
Skrevet

Jeg opplevde det samme for mange år siden. Venninna mi valgte å holde det skjult for meg (dvs at min kjæreste var forelsket i henne). Etter en tid begynte jeg å skjønne det. Når vi var sammen så jeg han sendte henne blikk, samt at han var alltid ivrig på å være med meg hvis han visste hun skulle samme sted.

Selv om hun avviste han og aldri var interessert i han var det fryktelig vondt å sitte der å skjønne at kjæresten min var forelsket i en av mine nærmeste venninner.

Han innrømte det når jeg etterhvert konfronterte han. Ble ikke noe mer med han og meg for å si det sånn. Skulle ønske venninnen min sa det til meg så jeg kunne kvittet meg med han før. Jeg ble aldri sur på henne, bare litt skuffet. Hva om jeg hadde blitt gravid med han og forholdet var dømt til å mislykkes.

Du skriver at hun er bestevenninna di. Jeg holder ingenting skjult for mine bestevenninner. Jeg holder på deres hemmeligheter ikke deres kjærester/samboer sine hemmeligheter.

Anonymous poster hash: 2ac1c...d7c

Skrevet

Jeg håpet noen på "den andre siden" ville svare. Det er akkurat det du har følt på, som gjør meg betenkt. Så leit at dette skjedde med deg 🙁 Nå har disse barn allerede, og de har vært sammen en evighet. Jeg pleier å fortelle henne alt, derfor er dette så j***** vanskelig. Men jeg vet jo at følelsene hans for meg vil gå over, skal jeg virkelig risikere deres forhold for min egen samvittighets skyld?

Skrevet

nei du skai ikke si noe, bare unngå det og han

Skrevet

Drit i å si noe. Kanskje han kommer til vettet. Han tror nok han er forelsket. Litt lei av det gamle osv. Mange får det sånn

Anonymous poster hash: 48008...343

Skrevet

Jeg håpet noen på "den andre siden" ville svare. Det er akkurat det du har følt på, som gjør meg betenkt. Så leit at dette skjedde med deg 🙁 Nå har disse barn allerede, og de har vært sammen en evighet. Jeg pleier å fortelle henne alt, derfor er dette så j***** vanskelig. Men jeg vet jo at følelsene hans for meg vil gå over, skal jeg virkelig risikere deres forhold for min egen samvittighets skyld?

Ville du visst om det selv? De fleste svarer vel ja på dette. Jeg tror jeg personlig ville hatt store problemer med å skjule dette for min bestevenninne. Du sier jo ikke dette for å lette samvittigheten din men for å være lojal mot henne. Uansett tipper jeg denne mannen har nok flere skjeletter i skapet. Utrolig skuffende for venninnen din å finne ut senere at du holdt dette skjult for å "beskytte" henne.

Anonymous poster hash: 2ac1c...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...