Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Kl 06.00 : Barnet våkner og kommer opp i senga. Vi snakker litt og går etterhvert ned. Kl 06.30 : Vi spiser frokost, jeg smører matpakke og gjør klart det som skal være med i barnehagen. Kl 07.30 : Jeg bretter litt klær, setter på oppvaskmaskina, kler på barnet, kjører til barnehagen. Kl 08.00 : Jeg drar på jobb. Kl 15. 30 : Jeg henter barnet i barnehagen, vi handler og drar hjem. Kl 15:45 : Vi leker litt samtidig som jeg bretter klær og har ei fiskesuppe putrende på ovnen. Kl 16.00 : Middag for alle mann. Kl 16.30 : Jeg støvsuger gulvene med poden ridende på støvsugeren. Jeg vasker gulvene med poden i hælene. Kl 17.00 Vi leker litt mer, vurderer å dra på allidrett, men dropper det. Kl 17. 30 Fantorangen redder dagen for barnet og jeg setter en bolledeig. Kl 18.00 Jeg må dusje, og siden poden digger å bade blir han med. Kl 18.30 Bollene i ovnen, barnet er ikledd pysjamas. Kl 19.00 Jeg og junior leser bok og spiser boller til kveldsmat ( jepp, av og til er det boller til kvelds ) Kl 19.30 Jeg pusser tennene på barnet og legger han oppe på rommet. Kl 19. 55 Jeg setter med ned i sofaen, endeliiiiiig! Kl 19.56 " Hvor er laderen til mobilen min? Jeg finner den ikke! Herregud, lett på rævva litt da og hjelp meg å lete" LIKESTILLING. 2017. SPAR MEG. LEIT SJØL DIN KUK. Anonymous poster hash: cb8c3...c33
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Hvorfor aksepterer du at partneren din ikke gjør noe? Du må kommunisere hvordan du ønsker å leve. Anonymous poster hash: da79f...8ba
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Det er nå litt humor da. Og ja, jeg kommuniserer masse. Han bare velger å ikke høre. Anonymous poster hash: cb8c3...c33
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Fint du ser humoren i det, jeg hadde ikke akseptert en slik "arbeidsfordeling". Og det at en partner velger å ikke høre når en kommuniserer må da provosere deg? Føler du deg ikke mindreverdig når du kommuniserer at du ønsker endring, men ingen ting skjer? Anonymous poster hash: da79f...8ba
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Hvis dette er en typisk dag ville jeg tenkt meg om før jeg fikk flere barn med han. Anonymous poster hash: 29ea8...f7c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Er han ikke deltagende i noe i løpet av dagen? Og det er du som tillater å bli behandlet som en alenemor. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 0879c...be4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 Min dag: 6.15 far står opp med sønnen. Vasker han, kler på, spiser frokost 6.45 jeg står opp. Dusjer etc 7.30 jeg leverer i barnehage 15.30 far henter i barnehage 16.30 jeg kommer hjem, lager middag 17.30 vi rydder vekk tallerkner 17.30-18.30 leking, sitte i sofa, barnetv 18.30 jeg tar kveldsstell 18.50 far legger sønnen vår. At du orker...og at du lar sønnen deres lære at slik arbeidsfordeling er ok Anonymous poster hash: 46152...0a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 Huff. Han ville ha fått tennene utvist fra tannkjøttet her, altså. Anonymous poster hash: 68618...f41
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Her er dagen slik: 06.00 jeg står opp, tar en dusj lager kaffe 06.30 jeg vekker barn, lager frokost og matpakker 07.30 jeg kjører og leverer på sfo 08.00 jeg er fremme på jobb 16.00 jeg reiser fra jobb, henter på sfo 16.30-16.45 lekser 17.00-17.30 middag, noen ganger 16.30 pga treninger. Jeg lager sammen med barna. 19.00 sende hjem barn vi har på besøk, eller innhente mine. 19.30 jeg gjør tannpuss og leggetid for yngste 20.00 jeg gjør tannpuss og leggetid for eldste 20.00-22.00 jeg gjør husarbeid 22.00 DØD på sofaen 22.30 natta Anonymous poster hash: 6f748...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå