Gå til innhold

Har Tone Damli floppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke se at den nye singelen ligger på topp 50 på Spotify engang? 

Anonymous poster hash: 90cb9...a31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk elendig kritikk i hvert fall.

Anonymous poster hash: f2541...14b
Skrevet

Var hun noensinne noe ANNET enn en flopp...?

Anonymous poster hash: dd6ac...9eb

Skrevet

Hun er da en flopp.

Anonymous poster hash: 5a94b...712

Skrevet

Men hun har liksom det apparatet rundt seg, med egen stylist og sikkert låtskrivere. Avisene skriver jo om henne hele tiden, men i realiteten så hører nesten ingen på henne?

Skrevet

Har du sett den nye musikkvideoen? Jeg holdt på å le på meg brokk. Flopp ja, det kan jeg love deg. Total skivebom.

Skrevet

Har ikke hørt sangen, men koste meg med anmeldelsen i vg. 😊

Anonymous poster hash: f0331...69b

Skrevet

Jeg vet godt hvem hun er...men jeg kan ikke en eneste sang av henne. Hun har vel aldri vært kjent som artist, men pen dame som er kjent for å være kjent (etter idol)

Anonymous poster hash: 69b6f...313

Skrevet

Men hun har liksom det apparatet rundt seg, med egen stylist og sikkert låtskrivere. Avisene skriver jo om henne hele tiden, men i realiteten så hører nesten ingen på henne?

Nei, det er da ikke rart. Hun er jo "profesjonell konkurransedeltaker" uten noen gang å ha vunnet noe.

Skrevet

Jeg er ingen fan, men HUN er ikke en flopp; musikken er.

Ingen grunn til usakligheter.

Anonymous poster hash: 0ac59...128

Skrevet

Fantastisk anmeldelse!! Ler så jeg griner!

Anonymous poster hash: 2aa6f...a4c

Skrevet

Jeg er ingen fan, men HUN er ikke en flopp; musikken er.

Ingen grunn til usakligheter.

Anonymous poster hash: 0ac59...128

HUN er en flopp. En person som bare ønsker å være kjendis, uansett med hvilket fortegn. Hun deltok i Idol uten å nå opp. Da hun ikke klarte å vinne med sang, begynte hun å skulle være kjendis ved å danse, og deltok i Skal vi danse. Nådde ikke opp der heller, men ville synge litt igjen, så hun skaffet seg en plass midt på treet i Grand Prix, og fikk ikke bli med til internasjonal finale.

Siden ingen ukeblader vil skrive om en femteplass, var det tid for å søke oppmerksomhet på andre måter. Som liksom-kjæreste med en annen kjendis (en sim faktisk kan noe) ble hun fotografert på noen premierer og fester, og ga "eksklusive" intervjuer og hjemme-hos-reportasjer. Ikke fordi hun hadde noe å si oss, men siden typen hennes var berømt, kunne hun få spalteplass.

Men så gikk liksom-kjærligheten over, og da må man handle fort. Finne en ny, gi intervjuer om hvordan "lykken smiler til Tone etter bruddet", og så slippe nyheten om sitt eget svangerskap.

Da har man jo fanget ukepressen i sine klør, og kan forhandle om hvem som får de første babybildene. Så er det å be Se&Hør hjem for å vise hvordan barnets første jul er.

Så tørker det litt inn, men hun klarer å klemme litt sendetid ut av NRK for å vise den praaaaaktfulle julekonserten fra hjembygda Sogndal. Der stiller Tones "artistvenner" opp og synger (amatører alle som én), og selv tar hun et par låter og leker konferansier.

I tørkeperiodene innimellom får hun spilt inn noen reklamefilmer med en annen B-kjendis, så allmennheten ikke skal glemme fjeset hennes, før hun nå endelig klarer å vri ut av seg en ny låt.

Siden 2004 har jeg gjort alt jeg kan for å unngå å høre om denne damen. Bladd forbi henne i avisene, klikket videre i nettavisene, skiftet kanal på tv.

Men det nytter ikke. Verden har bestemt seg for at jeg skal høre om den sensasjonelle 16-åringen fra Sogndal - kvinnen som klarer å holde på medieoppmerksomhet helt uten å kunne noe eller være noe som interesserer. Når vi er nede på grunnfjellet av kjendisstatus får vi "se mitt nye kjøkken"-reportasjene. Men alt dette foregår uten å ha det minste kunstneriske talent eller arbeid i bunnen.

Skrevet

Ikke rart barn mobber. Det skal være sikkert. Dagens mobbeproblem er 100% vår feil... helt tragisk

Anonymous poster hash: c55d4...1b2

Skrevet

Ikke rart barn mobber. Det skal være sikkert. Dagens mobbeproblem er 100% vår feil... helt tragisk Anonymous poster hash: c55d4...1b2

Hvorfor skulle barn være annerledes enn oss voksne? Sånn er mennesker. Men dette er jo ikke mobbing? Hun BER jo på sine knær om å få være kjendis og da må hun tåkehavet være det altså. Skulle ikke hun tålt / kunne fått negativ omtale ville hun jo ikke vært kjent.......

Anonymous poster hash: 2aa6f...a4c

Skrevet

Ikke rart barn mobber. Det skal være sikkert. Dagens mobbeproblem er 100% vår feil... helt tragisk

Anonymous poster hash: c55d4...1b2

Er det mobbing å ikke digge en femteplassvinner, altså? Er det f eks noen fotballspillere i Norge som får tilsvarende oppmerksomhet hvis laget deres ender på 5.plass i cupen? Altså, ikke kommer til bronsefinalen engang.

Det er frivillig å konkurrere på tv. Å bli vurdert, veiet og funnet for lett er del av bildet.

Skrevet

Hvem er det som har skrevet den teksten? Til den der Pinnacle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...