Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Er dette en spennende krim-serie, eller er Bones mer litt sånn morsom og lettbent hurra-krim? Jeg er ikke særlig glad i sistnevnte, men vurderer å se serien. Anonymous poster hash: c1e5a...0b2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Jeg er veldig glad i de fleste krim, og action serier. Men Bones har aldri fenget meg. Jeg synes rett og slett den er litt kjedelig, og jeg liker ikke Bones karakteren Anonymous poster hash: c23c7...3da
Daquiry Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Jeg digger Bones, har sett alt ❤️. Rizzoli & Isles er også veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Jeg digger Bones, har sett alt ❤️. Rizzoli & Isles er også veldig bra! Men er den sånn påtatt morsom, eller bare spennende? Anonymous poster hash: 81816...f2f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Jeg likte Bones. Har ikke sett på lenge. Men elsket bøkene, så kanskje derfor jeg begynte å se på Bones. Anonymous poster hash: c665e...526
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Det er ingen komedie, for å si det sånn, men det er ikke CSI heller.. men nærmere CSI enn Politiskolen liksom. Anonymous poster hash: 376a1...72a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 Det er ingen komedie, for å si det sånn, men det er ikke CSI heller.. men nærmere CSI enn Politiskolen liksom. Anonymous poster hash: 376a1...72a Og der fikk jeg svaret som gjør at jeg tror jeg dropper serien. Sammen med svaret lenger opp der serien nevnes i samme sleng som Rizzoli & Isles (som jeg ikke kan fordra). Anonymous poster hash: 81816...f2f
februarprins2013 Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 ja det vil jeg tro,men prøv criminal minds, det er best
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Er vel ikke så spennende. Litt mer som ett mysterium de prøver å løse ved å glo på beinrester. Noen episoder er bra, men blir litt det samme etterhvert. Anonymous poster hash: 53c73...d4d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Kjempe bra serie! 👏👏👏 Anonymous poster hash: 912e6...edf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 Og der fikk jeg svaret som gjør at jeg tror jeg dropper serien. Sammen med svaret lenger opp der serien nevnes i samme sleng som Rizzoli & Isles (som jeg ikke kan fordra). Anonymous poster hash: 81816...f2f Aldri hørt om Rizzoli & Isle men Bones er BRA! 🖒 Anonymous poster hash: 912e6...edf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 Jeg liker krim men syns Bones (og CSI og NCIS) er veldig uinteressant.. Anonymous poster hash: 4abec...77a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Jeg elsker krim, men haaater Rizzoli & Isle og Bones. Syntes hovedpersonen er virkelig usympatisk. Anonymous poster hash: a3e4b...d55
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #14 Skrevet 27. januar 2017 Jeg elsker krim, men haaater Rizzoli & Isle og Bones. Syntes hovedpersonen er virkelig usympatisk. Anonymous poster hash: a3e4b...d55 Jeg og, i tillegg så er de veldig kjedelige. Og jeg er nesten alteter når det gjelder sånne typer serier, men de to serien fenget aldri meg Anonymous poster hash: c23c7...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå