Gå til innhold

Liker krim, liker jeg da 'Bones'?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en spennende krim-serie, eller er Bones mer litt sånn morsom og lettbent hurra-krim? Jeg er ikke særlig glad i sistnevnte, men vurderer å se serien. 



Anonymous poster hash: c1e5a...0b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i de fleste krim, og action serier. Men Bones har aldri fenget meg. Jeg synes rett og slett den er litt kjedelig, og jeg liker ikke Bones karakteren



Anonymous poster hash: c23c7...3da
Skrevet

Jeg digger Bones, har sett alt ❤️. Rizzoli & Isles er også veldig bra!

Skrevet

Jeg digger Bones, har sett alt ❤️. Rizzoli & Isles er også veldig bra!

Men er den sånn påtatt morsom, eller bare spennende?

 

Anonymous poster hash: 81816...f2f

Skrevet

Jeg likte Bones. Har ikke sett på lenge.

Men elsket bøkene, så kanskje derfor jeg begynte å se på Bones.

 

 

Anonymous poster hash: c665e...526

Skrevet

Det er ingen komedie, for å si det sånn, men det er ikke CSI heller.. men nærmere CSI enn Politiskolen liksom.



Anonymous poster hash: 376a1...72a
Skrevet

 

Det er ingen komedie, for å si det sånn, men det er ikke CSI heller.. men nærmere CSI enn Politiskolen liksom.

 

Anonymous poster hash: 376a1...72a

 

Og der fikk jeg svaret som gjør at jeg tror jeg dropper serien. Sammen med svaret lenger opp der serien nevnes i samme sleng som Rizzoli & Isles (som jeg ikke kan fordra).

 

Anonymous poster hash: 81816...f2f

Skrevet

ja det vil jeg tro,men prøv criminal minds, det er best :)

Skrevet

Er vel ikke så spennende. Litt mer som ett mysterium de prøver å løse ved å glo på beinrester. Noen episoder er bra, men blir litt det samme etterhvert.

 

Anonymous poster hash: 53c73...d4d

Skrevet

Kjempe bra serie! 👏👏👏

 

Anonymous poster hash: 912e6...edf

Skrevet

 

Og der fikk jeg svaret som gjør at jeg tror jeg dropper serien. Sammen med svaret lenger opp der serien nevnes i samme sleng som Rizzoli & Isles (som jeg ikke kan fordra).

 

Anonymous poster hash: 81816...f2f

Aldri hørt om Rizzoli & Isle men Bones er BRA! 🖒

 

Anonymous poster hash: 912e6...edf

Skrevet

Jeg liker krim men syns Bones (og CSI og NCIS) er veldig uinteressant..

 

Anonymous poster hash: 4abec...77a

Skrevet

Jeg elsker krim, men haaater Rizzoli & Isle og Bones. Syntes hovedpersonen er virkelig usympatisk.

 

Anonymous poster hash: a3e4b...d55

Skrevet

Jeg elsker krim, men haaater Rizzoli & Isle og Bones. Syntes hovedpersonen er virkelig usympatisk.

 

Anonymous poster hash: a3e4b...d55

Jeg og, i tillegg så er de veldig kjedelige. Og jeg er nesten alteter når det gjelder sånne typer serier, men de to serien fenget aldri meg

 

Anonymous poster hash: c23c7...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...