Gå til innhold

Tenner ikke på mannen mer....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke dra fra han, vi har det veldig fint. Men jeg tror nok at vi kanskje har blitt litt for gode venner med årene.... han er min absolutte bestevenn, og kanskje derfor føles det ikke noe særlig gøy å ha sex med han... har rett og slett ikke lyst. Synes det er flaut på en måte... 

 

Andre som har det slik? Og har noen noe tips til hvordan jeg kan snu denne tankegangen, eller hva jeg kan gjøre for å få litt fart i de seksuelle tankene rundt han igjen?



Anonymous poster hash: 0375c...c78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg har det sånn. Null lyst. Følge denne tråden.

 

Anonymous poster hash: d5c26...5a4

Skrevet

Ja, desverre, men det kommer av andre grunner. Vi krangler så masse og han lytter aldri til mine behov. Jeg føler jeg har prøvd å møte hans, men han "kveler" meg med sitt stress, jobb og sin verden. Han tar ikke hensyn til barna, verken når det kommer til krangling, jobb-prat osv. I tillegg har han lagt på seg hele 30 kg siden vi møttes, ordner seg ikke på håret og kjøper seg aldri nye klær. 

 

Det siste halvåret har han ligget å sovet på sofaen, mens jeg har lagt meg alene til å sove om kvelden. Det ble liksom siste spikeren i kista for min del. Spesielt siden jeg liker "nære/intime" forhold.

 

Han på sin side elsker virkelig meg... :( Han gir meg komplimenter om hvor vakker han synes jeg er, og at jeg bare blir penere og penere med åra. Han klarer å dra fram personlighetstrekk med meg som han setter sånn pris på :(

 

Jeg har ingen ønske om å dra i fra han. Ønsker å jobbe med forholdet fordi jeg vet at mye av hans "mangler" kommer av stress og at han ikke trives på jobben. Samtidig har vi strukket strikken så langt mtp vår forhistorie/nåværende historie at jeg er redd det ikke skal holde...

 

Han er virkelig en flott person, men følelsene mine for han har blitt borte fordi han nedprioriterer meg og oss hele tiden. Jeg har klart å få de tilbake før og håper de skal komme tilbake igjen :)

 

Han har iaf begynt å "slanke" seg litt... ;) Men kommunikasjonen må på plass, uten den kommer nok følelsene til å forbli borte.

 

 



Anonymous poster hash: 9bb0f...ae2
Skrevet

Parterapi og ev. sexolog. Lyst kan man jobbe med hvis begge vil. Det kommer ikke av seg selv, men det går å jobbe med.

 

Hi, dere har jo helt tydelig et godt forhold ellers og er glade i hverandre, da kan dere trolig finne tilbake til kjærestefølelsene og tenningen også. Snakk med ham, fortell ham at du føler dere har havnet i vennefella og at du savner tiden da dere var mer kjærester og var mer tent på hverandre - og så foreslår du parterapi eller sexolog.



Anonymous poster hash: 4625f...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...