Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Jeg sto på kjøkkenet og skulle lage flakse til baby 5 mnd. Som om det var helt naturlig heller jeg Pepsi Max opp til 150 Ml, setter på korken og bærer inn i stuen... før jeg oppdager det hele. Herregud!! Det er jo helt gale at jeg ikke merker det før... andre som blir så distré av lite søvn og slitenhet 😱 Anonymous poster hash: 617a9...f1c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: a9185...6d7
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Jeg satte fra meg barnevognen, med barnet i, i skuret til handlevognene og kjøkte avgårde. Merket at det var noe som manglet etter et par minutter. Anonymous poster hash: 46fe8...a02
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Jeg satte fra meg barnevognen, med barnet i, i skuret til handlevognene og kjøkte avgårde. Merket at det var noe som manglet etter et par minutter. Anonymous poster hash: 46fe8...a02 Hehe. Du har dratt rugging av handlevogn et skritt lengre😄 Anonymous poster hash: ef24c...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå