Gå til innhold

Tar du bilder/filmer deg selv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..naken eller når du koser med deg selv?

 

I alle mine tidligere forhold og år har jeg aldri gjort dette. Det har vert helt uaktuelt.

 

Av en eller annen grunn har jeg fått sansen for det med min nåværende samboer. Han jobber vekke 6-8 uker i slengen. Det er ikke ofte jeg gjør det, kanskje en eller to ganger når han er borte. Men han ELSKER det. Han blir helt vill. Jeg tror jeg liker det litt selv også.

 

I går ble det 5-6 bilder og 2-3 videoer, som han våknet til idag. Så nå går han rundt kåt på jobb hele dagen sier han 😉

 

Flere som gjør/har gjort det samme? Eller er det veldig unormalt?

 

Vi har vert sammen 2 år, venter første barn til sommeren ❤ (om noen skulle lure på hvor seriøst forholdet er)

 

Sender alltid via snapchat, fordi jeg liker at det forsvinner med en gang. Han får ikke lov å screenshotte og jeg sender aldri filmer/bilder med ansikt synlig.

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Å herregud nei



Anonymous poster hash: d71fe...aea
Skrevet

 

Å herregud nei

 

Anonymous poster hash: d71fe...aea

Hvorfor ikke? :-)

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Gjorde det før, for mange år siden. Nå er det 3 unger, 10 år hverdag som gjelder

 

Anonymous poster hash: 67f12...5e9

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn.

 

Anonymous poster hash: 163e7...d88

Skrevet

Sier bare hevnporno...

 

Anonymous poster hash: 29a2f...fc5

Skrevet

He he, nei, det gjør jeg ikke! Har verken behov for å se slike bilder av meg selv eller å sende dem til mannen som kan se det når han vil i virkeligheten :)

 

Anonymous poster hash: 88147...a31

Skrevet

Før da jeg kun hadde meg selv å konsentrere meg om. Uten ansikt vel og merke. Og ja, bildene har vært allemannseie dessverre. Igjen, viktig å ALDRI filme ansiktet! Skulle gjerne vært foruten, men tviler på noen vet hvem jeg er 😁

Dette var starten av 20-årene, da mobilkameraet kom.

 

Anonymous poster hash: 3592d...4ba

Skrevet

Hvorfor ikke? :-)

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

For det hadde vært veldig kleint

 

Anonymous poster hash: d71fe...aea

Skrevet

Takk for svar 😊 Hadde vel kanskje vært litt annerledes om min mann kunne se meg når han ville, han er jo vekke i ukesvis. Når jeg ser hvor det gleder han så gjør jeg det med glede jeg. Synes ikke det er kleint i det hele tatt. Begynte veldig uskyldig med bilder av bh/undertøy, men nå sender jeg akkurat det jeg vet han vil se. Han har gitt meg en selvtillitt jeg ikke har hatt før, og har lært meg at det er ikke farlig å by litt på seg selv sålenge man gjør det riktig ;)

 

Han har jo ikke bildene etter han har sett de, han ser jo de bare i 10 sekunder. Om han screenshotter så ser jeg jo det. Dessuten tviler jeg på han noen gang ville brukt det som hevnporno, jeg er tross alt mor til hans barn, han er smartere enn som så 😊

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Takk for svar 😊 Hadde vel kanskje vært litt annerledes om min mann kunne se meg når han ville, han er jo vekke i ukesvis. Når jeg ser hvor det gleder han så gjør jeg det med glede jeg. Synes ikke det er kleint i det hele tatt. Begynte veldig uskyldig med bilder av bh/undertøy, men nå sender jeg akkurat det jeg vet han vil se. Han har gitt meg en selvtillitt jeg ikke har hatt før, og har lært meg at det er ikke farlig å by litt på seg selv sålenge man gjør det riktig ;)

 

Han har jo ikke bildene etter han har sett de, han ser jo de bare i 10 sekunder. Om han screenshotter så ser jeg jo det. Dessuten tviler jeg på han noen gang ville brukt det som hevnporno, jeg er tross alt mor til hans barn, han er smartere enn som så 😊

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Du vet aldri. Hvorfor er det mange stygge brudd ute å går? De var da sååååå forelsket engang?

Selv om han er verdens snilleste er det aldri god nok grunn mener nå jeg.

 

Selv har jeg 17 år bak meg sammen med min mann, verdens snilleste, ja faktisk!, han bruker aldri penger på seg selv, bare på meg! Han forguder meg! Jeg får alt jeg vil ha hvis jeg vil! Finnes få som han.

 

Men. Hadde jeg valgt gått hadde jeg knust hele hans verden, og da er det ikke sikkert jeg hadde hatt det lett. Hele hans verden er meg og barna.

 

Snap kan lagres, får man bilder/videoer inni selve snappen, jeg får det iblant, kan de lagres, og de publiseres ikke som lagret. Prøv selv når du får et sånt "inni"bilde.

 

Hvis du føler for et brudd en dag, gjør deg selv så lite behagelig som vesen som mulig slik at han ikke liker deg mer ;) Mindre sjans for hevntanker!

 

Anonymous poster hash: 60f3b...83a

Skrevet

Nei. Har sendt ett puppebilde (da uten ansikt) en gang i livet, da jeg var 17 og håpløst forelsket. Kunne ikke falt meg inn nå som voksen

 

Anonymous poster hash: 20f71...e2c

Skrevet

Det forsvinner ikke på snap.... ingenting blir bare borte.... trodde alle voksne mennesker forstod dette.... :klaske:



Anonymous poster hash: 3c4ef...262
Skrevet

Ja det gjør jeg stadig vekk. Men ALDRI med ansikt. Og ALDRI slik at tatoveringen synes. Slik at det ikke skulle være totalt krise OM bildene noen gang skulle komme på avveie.

 

Anonymous poster hash: e653a...9b2

Skrevet

Takk for flere svar:) Jeg vet at de ikke forsvinner fullstendig og er borte vekk for alltid, men de forsvinner blant en milliardvis mengde av andre bilder 😊 Sålenge ingen vet at det er meg har jeg ingen problem med det. Synes snapchat er safe sånn sett.

 

Jeg kan lett ta telefonen hans og se om han har lagret noe, men jeg velger å stole såpass på han ;) han forguder meg. Og jeg elsker han ❤

 

Jeg tenner virkelig av å tenne han på denne måten. Han blir helt vill av det 😁 Tenner han litt ekstra nå rett før han kommer hjem så blir det ellevillt på soverommet om en uke ;)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Ja, vi gjør det stadig når han jobber borte. Men ikke ansikt. Både film og bilder.

 

Anonymous poster hash: 75b16...1da

Skrevet

Liker å se at andre gjør det også. Hvilke bilder deler dere?

 

Jeg føler jeg alltid deler det samme.. lite kreativ og litt fantasiløs. Kanskje fordi det er ny greie for meg:) Har lyst å overraske han med noe nytt når han våkner imorgen. Forslag?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Jeg gjorde det da vi hadde et avstandaforhold, men ikke ansiktet.

 

Anonymous poster hash: cec05...553

Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne engang.

 

Anonymous poster hash: 13864...334

Skrevet

Ja vi er alle forskjellige, hadde vert kjedelig om ikke ;)

 

Anonymous poster hash: 08f2d...747

Skrevet

Ja det gjør. 40 år er jeg også!

 

Spennende og gøy!

 

Anonymous poster hash: cf6af...0dc

Skrevet

Jeg gjør ikke, men ser ingenting galt med det! Fint at dere har det så bra sammen på det planet ❤

 

Anonymous poster hash: f21d2...5b4

Skrevet

Nikspiks. Jeg er da voksen!

 

Anonymous poster hash: 5d60b...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...