Gå til innhold

Når foreldre overser sine voksne barn😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd å bli utestengt av foreldrene dine?Jeg sitter her med ei venninne av meg som lurer på hva andre ville gjort.Jeg har sagt hva jeg ville gjort, men tipsa henne om denne siden.Hun har tatt en avgjørelse som har fått foreldrene hennes til å bryte kontakten med henne.Moren er sur fordi hun ikke får det som hun vil og drar faren med på lasset.Han tør ikke komme mellom de.De har ikke snakket sammen på 3 mnd.foreldrene hilser heller ikke på henne når de møter henne.Hun vet ikke sine arme råd...dette går jo utover barnet hennes også som tidligere har hatt mye kontakt med besteforeldrene.Hun har tatt en avgjørelse i livet sitt(ikke noe ekstremt altså)og jeg synes det er hun selv som må få bestemme over livet sitt💕Så da lurer hun på om det er noen som har opplevd liknende?Eller har noen tips?

Anonymous poster hash: 1899e...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva hun har gjort. Man må nesten få vite det, for å komme med en kommentar. 

Det er litt forskjell på å farge håret rødt, eller å konvertere til Islam..

Anonymous poster hash: cb6fb...751
Skrevet

Ikke opplevd noe lignende, men en kollega som opplevde det. Hun gikk gjennom et register av følelser da foreldrene brøt med henne pga hun valgte "feil" kjæreste. Etter noe tidspunkt sorg valgte hun å tenke: "deres tap osv" De som gikk glipp av datteren, 3 barnebarn osv...

Skrevet

Hun har ikke konventert til islam eller noe ekstremt.Vil ikke si for mye slik at hun blir avslørt her.Det er snakk om samme grad som å velge"feil"type....ikke noe kriminelt eller noe.Moren har alltid vært slik at hvis hun ikke fikk viljen sin(eks hvis datter ikke kom på middag etc)så ble hun sur i dagevis....

Skrevet

Hun kan velge selv og de kan velge selv. Og det har de nå gjort.

Anonymous poster hash: fe1e0...3a2

Skrevet

Ja, klarer bare ikke å skjønne at noen velger bort barnet sitt pga en voksen avgjørelse som ikke skader noen

Skrevet

Ja, klarer bare ikke å skjønne at noen velger bort barnet sitt pga en voksen avgjørelse som ikke skader noen

Jeg vil jo tro foreldrene mener avgjørelsen skader noen selv om barnet ikke mener det.

Anonymous poster hash: 2ce70...d3f

Skrevet

Det gjør overhodet ikke det.Det er en positiv avgjørelse☺️

Skrevet

Sansynlig vis ikke for alle. De høres litt merkelig ut at foreldrene skal bryte kontakten på grunn av en avgjørelse de mener er god.

Anonymous poster hash: 2ce70...d3f

Skrevet

Tydeligvis mener ikke de det.

Anonymous poster hash: fe1e0...3a2

Skrevet

Hun har ikke konventert til islam eller noe ekstremt.Vil ikke si for mye slik at hun blir avslørt her.Det er snakk om samme grad som å velge"feil"type....ikke noe kriminelt eller noe.Moren har alltid vært slik at hvis hun ikke fikk viljen sin(eks hvis datter ikke kom på middag etc)så ble hun sur i dagevis....

Like greit å bli kvitt kreket
Skrevet

Min mamma og pappa ble skilt da jeg var 21 år. Jeg hade flytter hjemmefra og levde herrens glade dager som singel student

Pappa mente at siden jeg var ute med venner, han hadde sett meg le på byen osv så sørget jeg ikke over skilsmissen og det betydde at jeg hadde tatt mammas parti.

Han sluttet å hilse på meg og kuttet meg ut. Vi har fremdeles ingen kontakt.

Pappa er psykisk syk. Da han fikk ny kjæreste kuttet han ut søsknene mine også. Det er bare familien til hun nye som gjelder nå, gamlefamilien er ikke en del av livet hans lenger.

Jeg vet ikke om det er foreldrene som er gale eller veninnen din som er gal, men noen ganger må man bare gi slipp og slutte prøve. Hun får leve sitt liv og foreldrene sitt. Kanskje kan hun strekke ut en arm og høre om de har ombestemt seg om en stund.

Anonymous poster hash: 33797...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...