Gå til innhold

Henrik Nathaniel eller Christian Nathaniel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nathaniel er bare forferdelig!

Stemmer for Henrik.

Anonymous poster hash: 4af34...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... eller du kan være kliiin gærn og kalle ham Kristian.

Skrevet på den norske måten.

Anonymous poster hash: 5a725...50a

Skrevet

Takk for svar, blir nok mest sannsynlig Henrik Nathaniel :) og blir det Christian blir det med CH. vi får se hva som passer best når han kommer ,men heller mest mot Henrik Nathaniel :)

Anonymous poster hash: e1026...faa
Skrevet

Takk for svar, blir nok mest sannsynlig Henrik Nathaniel :) og blir det Christian blir det med CH. vi får se hva som passer best når han kommer ,men heller mest mot Henrik Nathaniel :)

Stakkars liten.

Anonymous poster hash: 967de...95b

Skrevet

Stakkars liten.

Hvorfor det? Det det er da ingenting galt med navnet, så mange ufine kjerringer det er her inne. Hva så om du eller andre ikke liker navnet. Må man være slem for å få det frem?

Skrevet

Hvorfor det? Det det er da ingenting galt med navnet, så mange ufine kjerringer det er her inne. Hva så om du eller andre ikke liker navnet. Må man være slem for å få det frem?

Barnet eksisterer ikke. Så det er irrelevant her 😆

Anonymous poster hash: b36a9...eb0

Skrevet

Hun spør om råd ang navn. Er vel greit å svare ærlig?

Skrevet

Om Nathaniel er et lite pent navn eller ikke, det vil jeg ikke uttale meg om. Det er sikkert noen som har brukt det og som synes det er leit å lese denne tråden ...

😌😌

Henrik og Christian er staute klassiske navn som ikke passer spesielt godt med Nathaniel.

Hvis jeg måtte velge måtte det bli

Christian Nathaniel (helst Kristian).

Skrevet

Kun Nathaniel

Anonymous poster hash: e76e3...116

Skrevet

Vel. Kaller man et barn Nathaniel så vil ca 90 % av norske småbarnsforeldre tenke de samme tankene. Jo, Nathaniel er et sånt navn flesteparten har temmelig sterke fordommer mot.

Just sayin'.

Anonymous poster hash: aa1ec...fc1

Skrevet

Nathaniel er faktisk et av de styggeste guttenavnene jeg vet om. Sorry.

Anonymous poster hash: 31dc2...c94

Skrevet

Kan dere ikke lese dere opp om opprinnelse ol på disse tre navnene . Det er rart om Nathaniel alene skal være totalt ødelagt evt pga bloggere som mikser dette navnet med halveis oppfunnede navn. Selve Nathaniel er hverken et navn med dårligere betydning altså, har ingen Nathaniel selv og kommer ikke til å kalle evt barn det men skjønner ikke greia med å totalt slakte et navn.

Skrevet

Nathaniel er lavstatus navn 🙈

Anonymous poster hash: ba9a5...d27

Skrevet

Vær så snill a....

Anonymous poster hash: 3a61f...9da

Skrevet

Kan dere ikke lese dere opp om opprinnelse ol på disse tre navnene . Det er rart om Nathaniel alene skal være totalt ødelagt evt pga bloggere som mikser dette navnet med halveis oppfunnede navn. Selve Nathaniel er hverken et navn med dårligere betydning altså, har ingen Nathaniel selv og kommer ikke til å kalle evt barn det men skjønner ikke greia med å totalt slakte et navn.

Jeg vet ikke hvem disse bloggerne, men synes likevel Nathaniel er et lite fint navn. Pretensiøst og baktungt. Et slags guttenavnenes Chantelle.

Anonymous poster hash: 7b611...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...