Gå til innhold

Argh! Så betatt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så betatt av kollegaen min at jeg klarer ikke konsentrere meg på jobb lenger!😖 Hvordan få det til å gå over? Vet ikke om hun er interessert i meg som er dame engang! Overtolker ALT for tiden!! Fredag kom jeg hjem med sommerfugler i magen, hun hadde flørtet tilbake, gjorde hun ikke det? I dag var jeg deppa i timevis fordi hun ikke hadde snakket med meg, så plutselig kom hun og startet en samtale. Etterpå såg det ut som hun såg på meg noen ganger..

Jeg blir GAL!!! Hjelp!!!

Anonymous poster hash: 5409f...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også med en som jobber der jeg trener... men vi har kysset en gang da... ikke at det gjorde det noe annet enn mye verre !! Wææ klikker snart

. Aner ikke hvordan det kan gå over.. får følge tråden din, slik at jeg kan få noen råd selv..

Anonymous poster hash: d50bd...a03

Skrevet

Sånn har jeg det også med en som jobber der jeg trener... men vi har kysset en gang da... ikke at det gjorde det noe annet enn mye verre !! Wææ klikker snart

. Aner ikke hvordan det kan gå over.. får følge tråden din, slik at jeg kan få noen råd selv..

Anonymous poster hash: d50bd...a03

Gjør det :)

Hadde hun kysset meg hadde jeg jo fått bekreftet om hun har følelser eller ikke for meg, tror jeg.. Men jeg tror det hadde blitt verre..

Jeg har jo samboer og barn! En mann liksom!!

😖

Skrevet

Drømte om henne i natt. Hjalp jo IKKE. 🙈😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...