Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Eller? Anonymous poster hash: 6aa72...552
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Ja, selvfølgelig. Mener du at man ikke bør det? Anonymous poster hash: 54ce9...ed8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Ja. Man skal jo være trygg etter 48. Men jeg ville informert om det til gjestene på forhånd, slik at de kunne trekke seg om ønskelig. Anonymous poster hash: c8594...729
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Lager mat til andre uansett omgangssyke eller ikke jeg, så ja Anonymous poster hash: a5785...ba8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Lager mat til andre uansett omgangssyke eller ikke jeg, så ja Anonymous poster hash: a5785...ba8 😳😱😨 det er jo noe av det verste du kan gjøre.... er ikke rart smitten florerer vet du! Man skal holde seg unna andre og ikke minst la være å røre andres mat!!! De er jo dømt til å bli smittet.... Anonymous poster hash: 15145...289
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 😳😱😨 det er jo noe av det verste du kan gjøre.... er ikke rart smitten florerer vet du! Man skal holde seg unna andre og ikke minst la være å røre andres mat!!! De er jo dømt til å bli smittet.... Anonymous poster hash: 15145...289 Skal huske det neste gang jeg har omgangssyke. Kommer du og lager mat til barna mine da? Anonymous poster hash: a5785...ba8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 det er jo noe av det verste du kan gjøre.... er ikke rart smitten florerer vet du! Man skal holde seg unna andre og ikke minst la være å røre andres mat!!! De er jo dømt til å bli smittet.... Anonymous poster hash: 15145...289 Man må jo lage mat til barna selv om man er syk. De kan jo ikke sulte i mellomtiden heller da Anonymous poster hash: 54ce9...ed8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Skal huske det neste gang jeg har omgangssyke. Kommer du og lager mat til barna mine da? Anonymous poster hash: a5785...ba8 Var ikke sånn jeg tolket svaret ditt.. skjønner jo at barna må ha mat. når det gjelder familiemedlemmer hadde jeg brukt hansker ved matlaging faktisk! i tillegg til grundig håndvask på et bad ingen andre får bruke før sykdommen er ute av hus og badet er vasket grundig med klor 👍🏻 Anonymous poster hash: 15145...289
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 Dette kommer vel an på hvem du lager mat til, om det er på jobb, jobber i restaurant eller om det er til egne barn det er snakk om. Om det er på jobb, så villejeg forhørt meg med lederen min. Om det er besøkende, så ville jeg kanskje vært nøye med hygiene, og gjort det likevel. Egne barn- helt klart. Anonymous poster hash: 784d2...dcb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 Var ikke sånn jeg tolket svaret ditt.. skjønner jo at barna må ha mat. når det gjelder familiemedlemmer hadde jeg brukt hansker ved matlaging faktisk! i tillegg til grundig håndvask på et bad ingen andre får bruke før sykdommen er ute av hus og badet er vasket grundig med klor 👍🏻 Anonymous poster hash: 15145...289 Hvis jeg har omgangssyke, så betyr det at barna nettopp er blitt friske. Og så er jeg ikke så veldig redd for bakterier innomhus. Vi deler omgangssyke, forkjølelser og også lus. Får en det, får alle det. Ganske normalt. Sjelden barna mine er syke. Skolebarnas hadde en dag fravær i 1 og 2 klasse Anonymous poster hash: a5785...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå