Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Dette er stadig tema for krangel. Han har sine barn annenhver helg. Mine er hos sin far annenhver helg. Eldste på 18 drar litt imellom som d passer han. Helt greit for meg,men altså ikke for samboer.Han mener alle de tre barna mine bør være hos far annenhver uke slik at vi får alenetid. Jeg mener det er nok alenetid med annenhver helg. Sukk..dårlig stemning i heimen.Jeg vil ha barna mine mest mulig, faren er under middels interessert i dem. Dette provoserer samboer voldsomt, og mener han utnytter meg. Jeg har prøvd å snakke med han, for barnas skyld. Nå nekter jeg å la eksen forsure livet mitt mer.Alt jeg ønsker er å leve i fred med barn og samboer, men stemningen er som sagt dårlig. Noen råd? Vi har ikke barn sammen. Anonymous poster hash: 3d7e4...fe6
Sint naken biltyv Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 En mann som er lei av barna dine? Skjønner ikke at du ikke blir kvalm av mannen din
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Herregud! For en tåpelig fyr.. Dine barn skal alltid føle seg velkommen hos sin egen mamma, det skal ikke din samboer styre eller blande seg inn i. Råd? Be ham ryke og reise Anonymous poster hash: dc586...09f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Hvorfor har ikke han barna sine annenhver uke da? Det han sier slår jo rett tilbake på han selv. Eksmannen din utnytter deg siden han bare har barna annenhver helg, betyr ikke det at samboeren din utnytter sin ekskone også da siden han har sine barn bare annenhver helg? Han hadde ikke blitt gammel i mitt hus for å si det sånn. Barna mine er en del av meg, en mann som ikke ønsker å ha barna mine i hus får ikke meg i hus heller. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: 84cd8...cb2
*Miss Marple* Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Eksen forsurer livet ditt? Du kan jo ikke la barna bo sammen med en mann som er lei av dem!!! Ta ansvar og kast dritten ut.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Dette skader barna dine. TRO meg - jeg vet. Å ikke bli likt av sin steforelder er skadelig, og barna kan vende seg mot deg en vakker dag. Hvis du gjør som han mener vil de se at du valgte å ha mer tid med ham framfor tid med dem, og hvis du ikke gjør som han mener, vil de merke hans uvilje mot dem. Jeg kjenner til det fra innsiden, både som mor (med stefar i huset) og som stemor, og det er kun én ting som duger i relasjon til barn: betingelsesløs kjærlighet. Anonymous poster hash: 57caa...c4d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Kast ut fyren. For en idiot. Stefaren vår var lei av oss når vi vokste opp også. Og vi er alle svært bitter på min mor i dag kan du si.. Anonymous poster hash: d38fc...2cc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 Hvem er viktigst for deg?? Barna eller samboeren? Håper det er barna, og da vet du hva du skal gjøre, sant?? Anonymous poster hash: d8b0f...035
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 En ting vet jeg, og det er at mine barn aldri skal føle seg som gjest i sitt eget hjem. En mann som hadde prøvd seg på det, hadde røket ut like fort som han kom inn.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Her er det nåværende samboer som forsurer livet ditt, ikke eks... Anonymous poster hash: c8bbb...886
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #12 Skrevet 23. januar 2017 Faren min satte den nye kona si foran oss. Aldri om jeg skal la mine barn oppleve det samme. Anonymous poster hash: a3862...82a
Superdolly Skrevet 23. januar 2017 #13 Skrevet 23. januar 2017 Jeg kan bare slutte meg til de andre her: En mann som hadde prøvd å ymte frampå om at mine barn var for mye hjemme ville fort ha fått beskjed om at han ikke var velkommen i mitt og barnas hjem lenger.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #14 Skrevet 23. januar 2017 Kast ut dritten ! Anonymous poster hash: 3209e...b57
MJ<3 Skrevet 23. januar 2017 #15 Skrevet 23. januar 2017 Jøss, for en merkelig greie av samboeren din.Hva tenker du om det som ble skrevet lenger oppe her da, at han har jo også sine barn bare annenhver helg. Hvorfor tenker han at det er greit at han har det, men ikke faren til dine barn? Veldig spesielt. Jeg bodde med en som også var lei av mitt barn, det gjør jeg ikke lenger for å si det sånn. Jeg prioriterte barnet mitt og hans oppvekst fremfor en sutrete gubbe som var humørsyk, ustabil og også "sjalu" på min fortid. Hadde alt å si om min eks og det kokte over i hodet hans stadig vekk. Gå du HI, om du vil dine barn vel, ikke gjør noe du kommer til å angre på ved å "kaste ut" barna dine annenhver uke pga en tulling av en samboer som ikke har vokst opp ennå!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #16 Skrevet 23. januar 2017 HI her. Dere har nok rett i at jeg bør kaste han ut. Synes bare det er litt vanskelig da barna har opplevd et brudd før,selv om det er mange år siden. Samboer er dessuten flink til å skru på sjarmen ovenfor barna og mine foreldre. Det er ovenfor meg han er sur og kjefter.Er redd de vil ta bruddet tungt, samtidig vil de nok få en gladere og mer avslappet mamma. Grunnen til at han har sine barn så lite er at ordningen ble bestemt i retten. Sjelden det bestemmes 50/50 der. Anonymous poster hash: 3d7e4...fe6
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #17 Skrevet 23. januar 2017 HI her. Dere har nok rett i at jeg bør kaste han ut. Synes bare det er litt vanskelig da barna har opplevd et brudd før,selv om det er mange år siden. Samboer er dessuten flink til å skru på sjarmen ovenfor barna og mine foreldre. Det er ovenfor meg han er sur og kjefter.Er redd de vil ta bruddet tungt, samtidig vil de nok få en gladere og mer avslappet mamma. Grunnen til at han har sine barn så lite er at ordningen ble bestemt i retten. Sjelden det bestemmes 50/50 der. Anonymous poster hash: 3d7e4...fe6 Men mener du at en mann som IKKE er deres far skal komme og snu om på det, da?? Hva er logikken? Anonymous poster hash: 57caa...c4d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #18 Skrevet 23. januar 2017 Allerede ved den første setningen din så sier svaret seg selv - dette er stadig tema for krangling mellom dere. Går man inn i et forhold til en som har barn så aksepterer man barna 100 % - eller man lar være å gå inn i forholdet. Går man inn i et forhold til en som har barn må man også være forberedt på at samværsordninger kan endres eller fungere bedre og dårligere i perioder - kan man ikke akseptere det, da lar man være å gå inn i forholdet. Du er i et forhold som sliter deg istykker. Mannen starter hele tiden krangler fordi du ønsker å være en god mor. Det er helt urimelig. Han takler det ikke, han forsurer livet ditt. Dump ham! Barna dine vil merke stemningen mellom dere, barna vil også merke at han ikke er udelt positiv til dem, selv om han "slår på sjarmen". Barn avslører falske folk - men for å overleve selv så later de også som om alt er greit... Vil du gi ham en sjanse så gir du ham et ultimatum. Parterapi asap og følge opp parterapien så lenge du og terapeut mener det er behov for det. Ellers er han en singel mann som slipper å forholde seg til dine barn noe mer. Det er langt mer ødeleggende for barna dine å leve i et hjem som de egentlig ikke er velkommer, hvor mor stadig må forsvare barna for at de skal ha rett til å være i sitt eget hjem, enn å oppleve et nytt brudd. Og selv om han ikke er sur og kjefter på deg foran barna så påvirker det dere alle. Barna merker på deg at du ikke har det bra. Gi ham et valg - parterapi eller brudd. Det er akkurat så enkelt og så vanskelig. Gi ham valget, vil han ikke, så har du jo alle svarene du trenger for å dumpe ham. Anonymous poster hash: 0d7a2...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå