Gå til innhold

Er dere nøye på om votter og lue..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matcher utedressen barna har?

Anonymous poster hash: 7f1a5...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 77e09...3ca

Skrevet

Hahhaha nei. Er glad om barna har to like vanter.

Anonymous poster hash: f3e23...99c

Skrevet

Nei. Overhodet ikke, men min mor var nøye på sånnt. Tilogmed undertøyet måtte matche. Ikke matche utedressen, men hverandre.

Anonymous poster hash: 1d321...3bf
Skrevet

Hm..

Ja, når du først spør så tror jeg faktisk det. Hvertfall når jeg står i butikken og skal kjøpe ny lue..

Men om barna heller vil ha en annen farge, som kanskje ikke passer så godt, så går det helt fint det også.

Men jeg gjør det nok litt automatisk når jeg får bestemme. På samme måte som for meg og mine egne klær.

Anonymous poster hash: 61220...706

Skrevet

Nei. Vi arver noe og kjøper resten, så vet aldri hvilken farge ting kommer i uansett

Anonymous poster hash: 2a8bc...74b

Skrevet

Nei, men jeg kjøper bare nøytrale farger siden jenta vår arver storebror sine diverse klær og utstyr.

Anonymous poster hash: 92c1a...758

Skrevet

Nei.

Jeg er nøye med at de bruker lue og votter når det er kaldt, men så lenge det er en størrelse som passer og en type som passer været, så får de bare bruke det de vil.

Skrevet

I motsetning til de fleste andre her så vil jeg at ungene mine skal se bra ut i tøyet.

Det kan vare varmt, praktisk og komfortabelt for det.

Siden jeg først skal kjøpe klær kan de vel like så godt være pene og kanskje matche også.

Hvordan er det med luer og votter til dere selv? Arvet eller noe gammelt dere fant i skapet?

Anonymous poster hash: 37dbf...8f3

Skrevet

Ja, det er jeg. Ikke på at de skal matche men på at de ikke skal kræsje.

Skrevet

I motsetning til de fleste andre her så vil jeg at ungene mine skal se bra ut i tøyet.

Siden jeg først skal kjøpe klær kan de vel like så godt være pene og kanskje matche også.

Hvordan er det med luer og votter til dere selv? Arvet eller noe gammelt dere fant i skapet?

Jepp, mine luer og hansker er både arvet, funnet i skapet hos min mor, og kjøpt på loppis. Og jeg fryser ikke 😊

Anonymous poster hash: c6f03...604

Skrevet

Jepp, mine luer og hansker er både arvet, funnet i skapet hos min mor, og kjøpt på loppis. Og jeg fryser ikke 😊

Anonymous poster hash: c6f03...604

Samme her. :Det

Fått ting i gave også.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Sønnen min har en lue som er favoritt og som han bruker hele tiden (knallrød spidermanlue), og den passer vel egentlig ikke til noen av dressene hans. :P Den er for øvrig arvet, noe som er én av grunnene til at det er favoritten. Den andre grunnen er selvsagt at det er spiderman. ;)

Anonymous poster hash: cdaca...921
Skrevet

Nå som de er såpass små at de ikke ytrer egne ønsker så kjøper jeg det som matcher, ja. Ellers hadde det ikke vært noen krise om de etterhvert vil noe annet. Lillesøster arver storebror så prøver uansett finne mest mulig nøytralt.

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Men, liker at inneklær passer sammen og matcher.

Anonymous poster hash: bb2af...3d5

Skrevet

Det er ikke så mye som er arvet, men gammelt blir det før det er utslitt. Jeg tror ikke jeg har noen luer som er kjøpt samme år som vinterjakka mi.

Anonymous poster hash: 77e09...3ca

Skrevet

Ja det er jeg nøye på.

Anonymous poster hash: 821fa...573

Skrevet

Nei, virkelig ikke.. og nei, jeg er ikke så opptatt av mine egne votter og luer heller..

Anonymous poster hash: 4916f...23d

Skrevet

Oi jeg har ikke tenkt tanken engang på om det matcher eller ikke hehe..

Kunne ikke brydd meg mindre om det matcher eller ikke.

Anonymous poster hash: 13138...0f6
Skrevet

Jeg er heller ikke opptatt av mine egne votter, lue og sjerf. Når jeg tenker meg om nå så har jeg brunt sjerf med mønster, grå lue og lilla eller hvite votter.

Når jeg tenker meg om så matcher det overhodet ikke. Har rød jakke også da for å sette prikken over i en ;) Og ofte sort boblebukse.

Anonymous poster hash: 1d321...3bf
Skrevet

Nei, absolutt ikke!!!

Skrevet

selvfølgelig... Det er jo halve morroa! :D:D

Anonymous poster hash: 475fe...813
Skrevet

Jeg nekter å tro at det er så mange som regelrett driter i hvordan de selv og barna ser ut! 😱

Brunmønstret skjerf, grå lue og lilla votter? 😨😂

Anonymous poster hash: 61220...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...