Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Minsta er 3,5 år og jeg kan ikke gjøre en dritt uten at hun er helt klin oppi meg. Hun har alltid vært mammadalt og det har ikke akkurat minket med årene. Hun skal sitte på fanget mens jeg spiser, hun flytte rundt på en krakk på kjøkkenet når jeg lager middag så jeg nesten kræsjer i henne fordi hun plutselig er rett baka meg, hun må følger etter meg på do osv osv. Det er ikke nok å være i samme rom, hun må helst være borti meg. I går hadde vi familieselskap, mens jeg prøvde å gjøre istand på kjøkkenet fikk hun rett bak meg og bokstavelig tatt hang i skjørtet mitt. Jeg blir snart sprø! Selv om hun selvfølgelig skal få være sammen med meg, være med på å laga middag og slikt sliter jeg litt med at hun skal være SÅ nær HELE tiden! Andre som har sånne små? Anonymous poster hash: b02f9...af0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 ikke så ille som din,men får litt klaustrofobi følese når jeg ikke kan gå på do eller dusje alene. Har begynt å låse døren hvertfall når jeg går på do,det må det være lov til når barnet er 4 år. Han nekter også å sove i egen seng pga mareritt så selv i sengen er han helt oppi meg. Hadde vært greit med ett "fristed" Anonymous poster hash: 541a5...2bc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Jepp, i perioder. Og min er snart 5 😩 Anonymous poster hash: 307a9...291
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Nei, her har de sluttet med det ved 14-15 mnd alder. Anonymous poster hash: a04b1...1c1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Min treåring er i trassalderen, det syns jeg er MYE verre. Hyling og skriking, nekte å spise, nekte å pusse tenner, nekte å sitte på potta, nekte å legge seg osv. Hadde han vært i godt humør og klengete som før så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 97669...af5
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Samme!! Da lillesøster ble større hjalp det. De er 2.5 og 4.5..hjelper endel at de har hverandre 😊 Anonymous poster hash: f532e...865
februarprins2013 Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 ja gutten min på snart 4, er veldig mammadalt,men begynner og bli litt bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå