Gå til innhold

Pinlige slektninger på FB eller IRL?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er straks 70, og fisker etter empati og oppmerksomhet på nett fordi hun ikke får det av oss i familien. Hun var absolutt ingen god mor. Er ikke interessert i oss barna/barnebarna, men skjønner ikke hvorfor vi ikke forguder henne.

På Facebook har hun lagt til mine tidligere venner som jeg selv ikke har kontakt med lenger. Hun hadde lite om i det hele tatt noe med de å gjøre da jeg var yngre.

Der liker og kommenterer hun alt hva de deler med hjerter og kyssemunn.

Hun deler alt søppel fra "du er for voldtekt hvis du ikke deler dette" til "lik og del så får denne familien et nytt hus"

Når hun gratulerer folk med bursdagen, hiver hun på en haug med emojier. Både sure og blide fjes, dyr og som oftest en taco og aubergine... Jadda...

Det verste er allikevel at hun daglig deler bilder med dikt og vers om det å være en god mor og det å være glad i familien sin. "For oss som har de beste barna i verden", "Det viktigste for meg har vært å være en god mor!" Osv.

Dette topper hun med å dele gamle bilder av en eller flere bilder av ungene mine. De skriver hun bl.a. Beste jenta til bestemor. Jeg savner deg masse og er så stolt av deg ❤️😍😘💕 Jeg har snakket med henne flere ganger om å ikke dele, men det preller av.

Dama mangler alt av sperrer, filter og selvinnsikt. Flere med slike håpløse foreldre/svigerforeldre? Og hva gjør de av pinligheter?

Ingen diskusjonstråd om hvor håpløs dama er, det har jeg bare innfunnet meg med at ikke lar seg endre 😉 Bare nysgjerrighet om andre også har noen slike plagsomme folk i familien...

Hun er forresten like ille i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 371bc...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg men nå måtte jeg le 😂

Har en far som deler rasistiske innlegg, alt mot muslimer etc.

Jeg blokkerte min egen far og fikk ungene til å gjøre det samme.

Det var så flaut!!! Anbefaler deg å gjøre det samme 😉

Anonymous poster hash: 7750d...eeb

Skrevet

Herregud...

Må innrømme at jeg blir litt fordomsfull når jeg ser at enkelte legger ut sånne sitater hele tiden. Begynner å lure på om de er så gode foreldre som de gir inntrykk av eller om det er noe de kompenserer for...

Har en fetter som er veldig glad i å diskutere. Greit nok det, men ser at han roter seg bort i diskusjoner der han prøver å være morsom...

Men de ham diskuterer med opplever ham jo som frekk. Han forstår ikke at det blir en annen kommunikasjonsform på face enn IRL. Har vært flau på hans vegne mange ganger. Heldigvis er han ikke så aktiv på fb nå...

Har også en kvinnelig slektning som fisker etter sympati. Halvkvedede viser, lei meg i dag osv.....

Anonymous poster hash: 9d0dd...10d

Skrevet

Folk som deler kjærlighetserklæringer på fb antat jeg alltid prøver å skjule et dårlig forhold.

Noen i min slekt deler mye sånn fjerhealing, kontakt med de døde type ting.

Anonymous poster hash: 97e2b...215

Skrevet

Anonym ...eeb; er du meg?

Pappa er også helt vill etter å dele rasistiske artikler fra document.no og andre brune nettsider. Han elsker Donald Trump, og håper Le Pen vinner valget i Frankrike. Det var så ekkelt, så pinlig og flaut, at jeg slettet han som venn på face. Jeg orket ikke mer.

Anonymous poster hash: 1b563...3b6

Skrevet

Anonym ...eeb; er du meg?

Pappa er også helt vill etter å dele rasistiske artikler fra document.no og andre brune nettsider. Han elsker Donald Trump, og håper Le Pen vinner valget i Frankrike. Det var så ekkelt, så pinlig og flaut, at jeg slettet han som venn på face. Jeg orket ikke mer.

Anonymous poster hash: 1b563...3b6

En slik en har jeg også..og han deler innlegg daglig. Lurer på om jeg skal slutte å følge ham.

Anonymous poster hash: deb9c...c68

Skrevet

Ja, flere. Nære og fjerne.

Far som er rasist og legger ut alt mulig rart om muslimer her og muslimer der.

En fjern slektning som er kommunist og skriver side opp og side ned om hvor fæle alle er og jevnlig om hvordan han rydder vennelisten for rasister og kapitalister, noe som egentlig innebærer at han fjerner alle som ikke er enig med han. Flaut.

En svigermor som er for syk til å jobbe, men likevel har tid og overskudd til absolutt alt samtidig som hun bedyrer at hun er en fantastisk kone og mannen er en lat slabbedask. Hun er også en fantastisk venninne og mor, må vite... Sååååå glad i verdens vakreste barnebarn... Til å spy av fordi virkeligheten er en helt annen.

En venn som legger ut propaganda og konspirasjonsteorier daglig som om de skulle vært sannheter. Alt fra særdeles useriøse kilder eller helt feiltolket.

Det

Anonymous poster hash: 8deff...c57

Skrevet

Burde slettet henne, men er eneste muligheten jeg har til å kunne ha oversikt over galskapen, sånn at jeg ef forberedt på kommentarene som av og til kommer 😂 Hun kommenterer ikke meg, fordi jeg overser henne. Da hadde jeg blokkert 😉

Anonymous poster hash: 371bc...92d

Skrevet

Jeg har en slektning som deler halvnakne bilder av dama. Og det er ikke fine bilder tatt av fotograf, men typ liggende på sofaen med flesket hengende utenfor mens ølflaskene står i bakgrunnen...Grøss og gru! Jeg rapporterer hver gang jeg ser det.

Anonymous poster hash: 452bc...0ca

Skrevet

Åhh yeah. Har flere slike på min liste, og har skjult de fra feeden. Er dessverre ikke noe gjøre med de, og har ei på min egen alder som legger ut svært privat info om helsetilstanden sin. Blodprøvesvar, renner ned sykehuset for innleggelse, higer etter oppmerksomhet så det holder. Og det feiler ikke dama noe annet enn hypokondri.

Anonymous poster hash: af475...271
Skrevet

Uff..nei, hva skal man gjøre.

Jeg har en tante og en onkel som viser seg å være veldig i mot muslimer, elsker Listhaug, deler flittig fra document.no. De er tidvis halvrasistiske, tidvis direkte rasistiske.

Er faktisk litt trist at de er så fremmedfientlige...ødelegger litt av barndomsminnene mine.

På fb får de støtte for meningene sine og blir mer ekstreme :(

Anonymous poster hash: d74dc...e2f

Skrevet

Uff..nei, hva skal man gjøre.

Jeg har en tante og en onkel som viser seg å være veldig i mot muslimer, elsker Listhaug, deler flittig fra document.no. De er tidvis halvrasistiske, tidvis direkte rasistiske.

Er faktisk litt trist at de er så fremmedfientlige...ødelegger litt av barndomsminnene mine.

På fb får de støtte for meningene sine og blir mer ekstreme :(

Anonymous poster hash: d74dc...e2f

😕

Anonymous poster hash: fb066...709

Skrevet

Nei, heldigvis ingen slektninger, kun noen fjerne bekjente. Stor sympati til dere som har dem nært i slekta og er nødt til å forhodle dere til det!

Anonymous poster hash: efacd...826
Skrevet

Har ei sånn på fb. Utrolig pinlig. Masse halvrasistiske greier og trumpsupporter til de grader!

I tillegg myyye skryt av barna sine og seg selv. Sjeldent noen kommenterer på postene hennes.. 🙊

Anonymous poster hash: 3636e...1c4

Skrevet

Har ei på FB som stadig spør om noen kan kjøre henne hit og dit. Hun spør også stadig om noen har noen kroner å låne henne til bussen slik at hun kommer seg på jobb osv. Huff.

Hun skriver også stadig "kopier og lim inn"-statuser der hun truer med at de som ikke kommenterer innlegget eller deler det blir slettet fra hennes venneliste. Jeg syns synd på henne, egentlig.

Anonymous poster hash: f0036...14f

Skrevet

Hi: bilder av deg eller barna dine må du rapportere.

Jeg har en slektning som er pinlig på en annen måte; hun bor i USA og gikk aktivt inn for å få Trump på tronen. Deltok i kampanjen hans og jublet og bar seg. Hun har ingen argumenter for hvorfor han bør regjere, utover at han hjalp en kreftsyk liten gutt for minst 15 år siden og derfor er "snill"...

Anonymous poster hash: 1712c...ca9

Skrevet

Jeg har en i nær slekt som plutselig har blitt veldig "alternativ" og kommer med påstander som at "cemi-trails fra fly er for å lobotomere menneskene i landet", at kreft er en sopp, og det derfor er strålebehandlingen som dreper deg,ikke sykdommen. Men om du ikke spiser gjær og heller i deg ingefær,så blir du frisk. 

Han bruker ikke tannkrem,fordi staten har hatt kjemikalier i det,slik at vi kan kontrolleres, vaksiner er til for å gjøre deg syk,fordi det tjener staten på. osv. Jeg og resten av familien er så flau, at vi ikke vet hvor vi skal gjøre av oss. KO KO, rett og slett!

Anonymous poster hash: d0e7c...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...