Gå til innhold

Bestefar som barnet aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har aldri møtt farfaren sin. Eksmannen min og faren har hatt et dårlig forhold siden han var tenåring. Da vi fikk barn tok han aldri kontakt med faren, og faren tok aldri kontakt med oss (men jeg vet at andre familiemedlemmer fortalte ham om barnebarnet). 

Nå er jenta ti år, og har enda aldri møtt farfaren sin. Hun har nå flere søskenbarn (barna til farens søsken) som har møtt ham. Hun har selv nevnt flere ganger at hun synes det er veldig rart at hun har en bestefar som hun aldri har møtt. 

Han var nok en dårlig far for mannen min, selv om han aldri var voldelig eller vanskjøttet ham fysisk. Det gikk på liten interesse og mangel på omsorg da han selv stiftet ny familie. Eksmannen min vil ikke snakke om faren, så jeg vet ikke så mye om ham. Men hva sier jeg når jenta spør? Har til nå sagt at jeg ikke kjenner ham (sant), men at jeg ikke tror at han og faren hennes er så gode venner. Men hva mer kan jeg gjøre? Tror dette innlegget ble litt rotete, men poenget er altså at faren hennes bare later som om farfaren ikke eksisterer, men det vet hun jo at han gjør. Har prøvd å ta det opp med ham, men han blir bare sur.

Anonymous poster hash: 32a50...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Pappa syntes ikke at farfar var noen allright far og heller ikke noen allright person. Han vil ikke være sammen med folk som ikke er snille, og det har han lov til å bestemme sjøl. Han syns ikke sånne folk passer til å være sammen med barn heller. Hjemme hos oss er ikke slemme folk velkomne. Så vi kommer nok ikke til å se noe til farfar."

Keep it simple.

Anonymous poster hash: 6e0e1...a6c

Skrevet

"Jeg vet ikke så mye. Jeg kjenner han ikke. Hvis du vil ha svar, må du nesten spørre pappa"

Anonymous poster hash: 8b469...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...