Gå til innhold

Cystocele (skjedeveggfremfall)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen her er/har vært i samme båt som meg! Etter min 4. fødsel fikk jeg cystocele som kommer på utsiden av skjedeåpningen. Skal til gynekolog i februar og lurer på hva jeg kan vente meg. Jeg lekker ikke urin, jeg vet ikke om jeg er ferdig med barn. Men blir ikke barn på ihvertfall 5-6 år. Men sexlivet er sørgelig. Når jeg ligger på ryggen faller fremfallet inn igjen og gjør skjeden ENORM! Kan fint ha en tennisball der uten å berøre veggene. Så jeg og min mann har ingen nytelse om dagen. Jeg tenker på underlivet mitt 24/7 og begynner å føle meg deprimert. Jeg er akkurat blitt 30 år. Har forstått at det er vanskelig å få dekket operasjonen,men jeg har og vil aldri få råd til å utføre den privat. Dette knekker meg,da jeg er glad i sex og hadde et godt sexliv etter vi fikk barn nr.3. Alle barna har vært ca 4,5 kg ved fødsel og jeg revnet kun litt første fødsel. Jeg tør ikke snakke med noen om dette,så prøver meg på anonymt forum. Kan jeg få et normalt underliv igjen? Vil gynekologen henvise til operasjon?

 

Anonymous poster hash: a55a9...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...