Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Dere som har reist med denne, stemmer det at dette er en skikkelig fylkebåt? Lurer på å ta med barna på tur, men flere som sier at dette er fyllebåt og ikke noe for barn..... Anonymous poster hash: 7e406...69c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Det var litt fyll i de øvre etasjene, men ike i lokalene hvor barneshowene var. Vi så ikje noe til det. Det var jeg som ruslet en tur etter at barn og far var i seng som så den siden av båten. Også var det et par som var litt på halv åtte ved utsjekk.. Men barna tok ikke skade av det 😊 Men vi har bare reist med den båten én gang. Jeg ville ventet til sommerhalvåret pga været. Vi reiste i mars og fikk helt jævlig vær. Og det ødela alt. Det er ustabilt vær fra januar -april etter det jeg hørte Anonymous poster hash: 3c099...557
Tipp topp Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Har reist flere ganger med barnas båt om sommeren og har ikke sett mye fyll. Absolutt mest barnefamilier. Men det vil alltids være noen som tar den helt ut, men ikke noe barna la merke til. Drar man en fredag og lørdag en vanlig uke når det ikke er barnas båt vil jeg tro det er mye mer fyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå