Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Han dusjer før sex, men vasker seg tydeligvis ikke nok der bak pga det lukter til tider veldig. 😕😕 Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Det lukter av deg. Gå og vask deg skikkelig. Hvordan kan du være i et forhold der du ikke klarer å si ting rett ut? Anonymous poster hash: c2baa...175
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Det lukter av deg. Gå og vask deg skikkelig. Hvordan kan du være i et forhold der du ikke klarer å si ting rett ut? Anonymous poster hash: c2baa...175 Han blir sikkert sint 😕😕 Eller såret Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Han blir sikkert sint 😕😕 Eller såret Anonymous poster hash: b9c77...8da Han burde bli takknemlig. Er ikke sikkert han kjenner det selv engang. Ved å gjøre han oppmerksom på det, kan han unngå at andre rundt han legger merke til det og reagerer. Anonymous poster hash: c2baa...175
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Han burde bli takknemlig. Er ikke sikkert han kjenner det selv engang. Ved å gjøre han oppmerksom på det, kan han unngå at andre rundt han legger merke til det og reagerer. Anonymous poster hash: c2baa...175 Han vet garantert ikke om det. Er bare jeg som kjenner det når jeg skal suge han... Hi Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Han burde bli takknemlig. Er ikke sikkert han kjenner det selv engang. Ved å gjøre han oppmerksom på det, kan han unngå at andre rundt han legger merke til det og reagerer. Anonymous poster hash: c2baa...175 Når han går rundt med rumpa bar liksom? Anonymous poster hash: 26cc8...ca0
Havhesten Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Kjøp Asan, vis den til ham og si den er veldig effektiv når man vasker seg i rumpa Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 huff så kjipt! Aner ikke hva annet du kan gjøre enn å si det som det er! Anonymous poster hash: 56d4d...0cb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 Takk for råd Må vell bare hoppe i det 🙈😁 Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 - Vask deg mer- Anonymous poster hash: 6c44c...a75
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Han vet garantert ikke om det. Er bare jeg som kjenner det når jeg skal suge han... Hi Anonymous poster hash: b9c77...8da Å Jesus. Hadde ikke nærmet meg understellet hvis han luktet av lort. Anonymous poster hash: afce6...ae6
Marriet Skrevet 23. januar 2017 #12 Skrevet 23. januar 2017 Å herregud, detta minna meg om en sær situasjonen jeg havnet i i min grønne ungdom. Hadde helt fortrengt det. Var i syden på heisatur med jentene. "Hooka" opp med en norsk fyr (ja vi var på sånn typisk Agia napatur) han var kjempedeilig! Politistudent og hele pakka. Dro han med meg til leiligheten and the game was on. Vel... jeg skulle gi han en liten sugejobb da, men det var altså så udelikat. Greit vi var i syden og at det var varmt og klamt, men den svette rævstanken der kunne jeg bare ikke godta. Jeg sa som sant var "du lukter svett ræv, det her gidder jeg ikke". Han gikk han. Så han ikke mer den uka heller. Heldigvis. MEN!!!! Jeg tror kanskje jeg gjorde han en tjeneste, for det er vel nødig ikke noe han vil oppleve igjen, så nå lever jeg i trua på at det var en god gjerning og at han vasker rumpa si godt. Du må si ifra, men si det penere enn meg, du vil jo tross alt ikke at mannen skal gå
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #13 Skrevet 23. januar 2017 Å herregud, detta minna meg om en sær situasjonen jeg havnet i i min grønne ungdom. Hadde helt fortrengt det. Var i syden på heisatur med jentene. "Hooka" opp med en norsk fyr (ja vi var på sånn typisk Agia napatur) han var kjempedeilig! Politistudent og hele pakka. Dro han med meg til leiligheten and the game was on. Vel... jeg skulle gi han en liten sugejobb da, men det var altså så udelikat. Greit vi var i syden og at det var varmt og klamt, men den svette rævstanken der kunne jeg bare ikke godta. Jeg sa som sant var "du lukter svett ræv, det her gidder jeg ikke". Han gikk han. Så han ikke mer den uka heller. Heldigvis. MEN!!!! Jeg tror kanskje jeg gjorde han en tjeneste, for det er vel nødig ikke noe han vil oppleve igjen, så nå lever jeg i trua på at det var en god gjerning og at han vasker rumpa si godt. Du må si ifra, men si det penere enn meg, du vil jo tross alt ikke at mannen skal gå 😂😂😂😂 Artig historie da... takk for at du delte. Ja,må prøve å si det på en fin måte.. Hi Anonymous poster hash: b9c77...8da
Luksusdyret Skrevet 23. januar 2017 #14 Skrevet 23. januar 2017 Han blir sikkert sint Eller såret Anonymous poster hash: b9c77...8da Da er det mye bedre at DU sårer ham, enn at han får høre fra kompiser eller kollegaer om at han stinker dritt. Si fra. Og si fra at det blir mindre sex hvis han ikke vasker seg, fordi du fortjener å ha sex med en som lukter godt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #15 Skrevet 23. januar 2017 Da er det mye bedre at DU sårer ham, enn at han får høre fra kompiser eller kollegaer om at han stinker dritt. Si fra. Og si fra at det blir mindre sex hvis han ikke vasker seg, fordi du fortjener å ha sex med en som lukter godt. Er bare jeg som kan kjenne det (heldigvis) Og ja, du har rett ☺ Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #16 Skrevet 23. januar 2017 Han vet garantert ikke om det. Er bare jeg som kjenner det når jeg skal suge han... Hi Anonymous poster hash: b9c77...8da Usssjjjj! Det har jeg også opplevd med en ex. Han var nøye med å vaske pikken før sex, men aldri rumpa. Det blir ikke god lukt når man har bæsja, tørket med tørt papir og så latt restene godgjøre seg i varmt og klamt miljø i mange timer. Var vel ikke alltid han dusjet hver morgen, heller. Når han la seg på rygg og skrævet for at jeg skulle sitte mellom beina og suge ham, var det som å få en vegg av stank i ansiktet. Fatter ikke at han ikke merket det, men det kan han ikke ha gjort. Og uerfaren og sjenert som jeg var, så holdt jeg pusten og sugde så godt jeg kunne (ikke lett å gjøre samtidig!). Nei, du må nok bare si i fra. Mulig han blir sur, det er jo ikke uvanlig å reagere sånn når man blir flau. Men det må han bare gjøre, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 53a87...647
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #17 Skrevet 23. januar 2017 Usssjjjj! Det har jeg også opplevd med en ex. Han var nøye med å vaske pikken før sex, men aldri rumpa. Det blir ikke god lukt når man har bæsja, tørket med tørt papir og så latt restene godgjøre seg i varmt og klamt miljø i mange timer. Var vel ikke alltid han dusjet hver morgen, heller. Når han la seg på rygg og skrævet for at jeg skulle sitte mellom beina og suge ham, var det som å få en vegg av stank i ansiktet. Fatter ikke at han ikke merket det, men det kan han ikke ha gjort. Og uerfaren og sjenert som jeg var, så holdt jeg pusten og sugde så godt jeg kunne (ikke lett å gjøre samtidig!). Nei, du må nok bare si i fra. Mulig han blir sur, det er jo ikke uvanlig å reagere sånn når man blir flau. Men det må han bare gjøre, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 53a87...647 Dere sa du det! Akkurat sånn er det Huff ja... usj.. Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #18 Skrevet 23. januar 2017 Du får ta det på en humoristisk måte og med litt glimt i øyet da, kanskje han tåler det bedre da? "Uff, i dag har du jammen vært god og varm for det lukter rumpesvette av deg selv om du har dusja, kom så går vi i dusjen så skal jeg hjelpe deg å vaske deg jeg (blunk, blunk)" Anonymous poster hash: ed5a0...81c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #19 Skrevet 23. januar 2017 Du får ta det på en humoristisk måte og med litt glimt i øyet da, kanskje han tåler det bedre da? "Uff, i dag har du jammen vært god og varm for det lukter rumpesvette av deg selv om du har dusja, kom så går vi i dusjen så skal jeg hjelpe deg å vaske deg jeg (blunk, blunk)" Anonymous poster hash: ed5a0...81c 😂😂😂😂😂😂😂 Jaaa Anonymous poster hash: b9c77...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå