Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Hadde for noen uker siden bronkitt. Har etterpå slitt med vondt i ryggen når jeg puster. Var hos legen igjen og fikk beskjed om at det hadde satt seg en liten betennelse i lungeposen. Fikk tabletter og dette skulle gå over i løpet av to tre dager. I dag er pusten så rar. Det går helt fint å puste inn (rådet gjør fortsatt vondt i ryggen) men det er så ekkelt på utpost. Det kjennes ut som alle lufta går så fort ut og dermed puster jeg automatisk raskere. Noen som har vært borti det? Er alene hjemme med et lite barn og synes det er litt ekkelt. Anonymous poster hash: bd94a...c49
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Merkelig at ingen av alle kaklehønene her inne har noe å komme med... Anonymous poster hash: bd94a...c49
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Merkelig at ingen av alle kaklehønene her inne har noe å komme med... Anonymous poster hash: bd94a...c49 Og en sånn kommentar tenkte du ville gi deg fornuftige svar eller? Anonymous poster hash: 5407d...803
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Merkelig at ingen av alle kaklehønene her inne har noe å komme med... Anonymous poster hash: bd94a...c49 Nei du beklager. Jeg hadde tenkt å se om jeg kunne hjelpe, men så tok kaklehøna i meg overhånd, så jeg flytter meg over til en annen tråd. Anonymous poster hash: a2b9c...dfb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Merkelig at ingen av alle kaklehønene her inne har noe å komme med... Anonymous poster hash: bd94a...c49 Klukk-klukk. Kom deg til legen igjen, og be om tabletter mot både frekkhet og lungeposeødemsyndrom. Anonymous poster hash: 11a67...95c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Kanskje du har liggi så mye på ryggen at du har fått blodpropp i lungen. Det kan gi betennelse og smerter, og rar pust. LE er underdiagnostisert Anonymous poster hash: aa170...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå