GÃ¥ til innhold

Er USA det nye Nord-Korea? 😱

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tar jo helt av og jeg personlig synes det holder nå! Jeg er pro Donald og jeg liker ikke endel av de tingene han har sagt og gjort heller, men han vant valget og jeg er ingen dårlig taper, slik det ser ut for at resten av verden er blitt. Mitt ene barn kom hjem fra skolen her om dagen og hadde lært den Donald Duck vitsen av læreren sin... Jeg vet ikke om det er media eller denne offentlige figuren som har rett, men media har en stor og viktig rolle forran seg! De kan starte 3. verdenskrig om de vil, jeg håper de tar seg sammen og slutter nøre oppunder alt hat. Donald har ikke eneråderett i USA, så nå får vi trekke pusten, telle til 100 og gi han en sjanse først!

Anonymous poster hash: 3e0f3...409

Skrevet

Dette tar jo helt av og jeg personlig synes det holder nå! Jeg er pro Donald og jeg liker ikke endel av de tingene han har sagt og gjort heller, men han vant valget og jeg er ingen dårlig taper, slik det ser ut for at resten av verden er blitt. Mitt ene barn kom hjem fra skolen her om dagen og hadde lært den Donald Duck vitsen av læreren sin... Jeg vet ikke om det er media eller denne offentlige figuren som har rett, men media har en stor og viktig rolle forran seg! De kan starte 3. verdenskrig om de vil, jeg håper de tar seg sammen og slutter nøre oppunder alt hat. Donald har ikke eneråderett i USA, så nå får vi trekke pusten, telle til 100 og gi han en sjanse først!

IKKE PRO DONALD. Skulle det stå!!! Herregud 😱😂

Skrevet

SERIØST.. ville klaget inn læreren til rektor. 

Lærere skal være nøytrale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 47893...19b
Skrevet

Mannen har et ENORMT ego, og han klarer ikke beherske seg! Han bruker tid på å overbevise folk om at det var flere tilskuere til hans innsettelse enn det hadde vært noen gang før. Noe som selvfølgelig ikke stemmer! Det er bevist!

Hvorfor skal han bruke tid på det??

Jo, fordi hans enorme ego klarer ikke å bare la det ligge! Han må sende lakeiene ut for å overbevise folket om at ingen president har trukket større folkemengder enn han.

Han er så narsissistisk at det oser ut av hver pore!

Anonymous poster hash: 0ad50...448

Skrevet

Nei usa gar fortsatt et demokratisk samfunn som skal stemme på kongress i 2018 og stemme på nytt om president i 2020. At de har valgt noen som er vanskelig å like og som ikke helt har skjønt hva han har råderett over forvandler ikje landet til et militær diktatur med en evig hersker.

Dette kan gå to veier. Han gjør en brukbar jobb får støtte i kongressen får gjennomført det han ønsker blir populær gjenvalgt i 2020 og får 8 år.

Eller han gjør en dårlig jobb alle forslag blir nedstemt i kongressen usa blir stående fast i 4 år og han blir ikke gjenvalgt i 2020.

Om 8 år er det uansett ikke han som er president lengre.

Anonymous poster hash: 92668...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...