Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Jeg likte første sesong så godt! Og har nå sett hele sesong 2 på to dager. Nå trenger ikke jeg likandes karakterer for å like en serie...men synes alle var over grensa teite denne sesongen. Elise er rett ut ufordradagelig. Nenne fortsetter å gå tilbake til energivampyren. Hun siste er vel fortsatt morsom i sin selvopptatthet. Tror jeg kjenner på at de ikke er sååå unge mer. På tide at de vokser litt opp. Flere som ser? Anonymous poster hash: 0882c...a20
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Er det ingen som ser på dette...? Anonymous poster hash: 0882c...a20
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Alle ser SKAM Anonymous poster hash: b04fe...4a7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Alle ser SKAM Anonymous poster hash: b04fe...4a7 Skam er jo ferdig for øyeblikket...på Unge lovende kom det nye episoder forrige uke Anonymous poster hash: 0882c...a20
Marriet Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Jeg så sesong to sånn som deg, på to dager. Og må faktisk si meg inni. Tok meg selv i å bli irritert på dem innimellom. Spesielt Elise og Nenne. Alex synes jeg er ganske morsom innimellom. Hun har liksom noen gullkorn som er så "henne". Jeg er også glad for at Elise ble singel og synes detil at hun ligger litt ukritisk rundt og virker ganske kjærlighetssulten er fint. Men historien rundt Nenne synes jeg bare blir teit. Og han fyren hennes er også teit. Tror liksom ikke helt på det.
Hønemor30 Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Elsker serien men ønsker meg lengre og fler episoder , for så hele sesong 2 i dag... 😂
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Skam er jo ferdig for øyeblikket...på Unge lovende kom det nye episoder forrige uke Anonymous poster hash: 0882c...a20 SKAM kan ses igjen og igjen Anonymous poster hash: b04fe...4a7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Jeg så sesong to sånn som deg, på to dager. Og må faktisk si meg inni. Tok meg selv i å bli irritert på dem innimellom. Spesielt Elise og Nenne. Alex synes jeg er ganske morsom innimellom. Hun har liksom noen gullkorn som er så "henne". Jeg er også glad for at Elise ble singel og synes detil at hun ligger litt ukritisk rundt og virker ganske kjærlighetssulten er fint. Men historien rundt Nenne synes jeg bare blir teit. Og han fyren hennes er også teit. Tror liksom ikke helt på det. Nenne var så bra forrige sesong. Nå oppfører hun seg som en usikker 15-åring som gjør alt for å ikke bli forlatt av taper-kjæresten. Unge lovende burde definitivt hatt flere episoder for å få mer fremdrift i historien. Hvis det skal gå 1 år til neste sesong tror jeg folk vil falle fra. Må forresten si at faren til Elise spiller bra. For en sørgelig, patetisk fyr. Anonymous poster hash: 0882c...a20
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 SKAM kan ses igjen og igjen Anonymous poster hash: b04fe...4a7 Ja 😀😀😀 SKAM blir aldri ferdig 😀 Jeg ser Unge Lovende. Men det er en tv serie med helt ok dramaturgi. SKAM er kunst. Anonymous poster hash: ff695...49e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 Ja SKAM blir aldri ferdig Jeg ser Unge Lovende. Men det er en tv serie med helt ok dramaturgi. SKAM er kunst. Anonymous poster hash: ff695...49e SKAM er LOVE Anonymous poster hash: b04fe...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå