Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Hvordan gjør dere det når barnet skal feire bursdag, og ha selskap med mange barn? Og off topic; er det noen andre som synes tilstelninger i skole, barnehage, og lignende er forferdelig kleint? Det er gjerne slik at både søsken, besteforeldre etc er invitert. Men her er det bare jeg og datteren min, og jeg føler meg alltid utenfor. De andre har store familier med, i det minste en far, mens her er det bare oss to. Ja, jeg prater jo med noen av de andre foreldrene. Men de fleste sitter allerede ved stappfulle bord, opptatt med sitt og sine, så jeg gruer meg alltid til slike tilstelninger, blir som regel bare sittende "alene" på et allerede fullt bor, midt i en annens familie haha. Anonymous poster hash: 38756...d92
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Skal jeg ha besøk med mange barn så ringer jeg bare mamma så er det problemet løst. Barnefaren stiller opp på ting i barnehagen så da er det ingen som reagerer.Her er det kun vanlig å ha med besteforeldre om en av foreldrene ikke kan,å har heller ikke vært borti den problemstillingen. I neste måned er det karneval i barnehagen der far ikke kan være med,så da tar jeg bare med mamma i stedet,mye koseligere det Anonymous poster hash: af9ee...d35
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Jeg er egentlig ganske sjenert, men elsker alt av planlegging og styr. Ganske engasjert, så har som regel sittet i FAU og slike ting. Er den som arrangerer ting, så kjenner alle og sitter aldri alene;) Denne rollen gikk jeg bevisst inn i både i bhg og skole, da jeg ikke vil være på utsiden. Masse barn er bare kos, og når en kjenner barna godt går det lettere. Ved behov har jeg familie eller mødre i klassen jeg kunne spurt. Har selv hjulpet til i andre bursdager, så kan spørre om jeg en dag skulle ha behov;) Anonymous poster hash: 8dd96...6cc
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Det har jeg aldri tenkt på. Alene med to. En i skolealder og en i Bhg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Jeg har samboer , men 99 % av bursdager og skole/idrett arrangment drar jeg på uten han. I barnebursdagene bruker mamma til ei i klassen å hjelpe. Anonymous poster hash: a6c2f...f2a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Hvordan gjør dere det når barnet skal feire bursdag, og ha selskap med mange barn? Og off topic; er det noen andre som synes tilstelninger i skole, barnehage, og lignende er forferdelig kleint? Det er gjerne slik at både søsken, besteforeldre etc er invitert. Men her er det bare jeg og datteren min, og jeg føler meg alltid utenfor. De andre har store familier med, i det minste en far, mens her er det bare oss to. Ja, jeg prater jo med noen av de andre foreldrene. Men de fleste sitter allerede ved stappfulle bord, opptatt med sitt og sine, så jeg gruer meg alltid til slike tilstelninger, blir som regel bare sittende "alene" på et allerede fullt bor, midt i en annens familie haha. Anonymous poster hash: 38756...d92 Kjenner meg igjen i det siste du beskriver der. Mht selskap; enten ber du færre barn. Så det ikke blir uoverkommelig. Eller be barnet pluss ledsager f eks? Så kan mammaene prate litt mens ungene leker? Anonymous poster hash: b9986...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå