Gå til innhold

Dere som er alene med 1 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klare å nyte ferier fullt ut?

Jeg har sp lyst til å reise to uker til syden til sommeren men har på fn måte ikke lyst til å reise alene. Har gjort det før og syns det er litt deprimerende.

Anonymous poster hash: 547f7...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare reist i Norge men vi har koset oss likevel :)

Etter han har lagt seg så har jeg gjort på det samme jeg ville gjort om vi var hjemme,se på tv,se noe på apple tv,eller spille på pcen.

Anonymous poster hash: eb4e9...360
Skrevet

Aleneforeldreforeningen (tror jeg det heter) arrangerer ferier.

Kjenner du andre som er alene med barn? Eller du kan reise med et par selvfølgelig, men det blir fort litt sånn "tredje hjul"-følelse da...

Anonymous poster hash: fb124...2a5

Skrevet

Jeg dro til Spania med en kompis i 2 uker, hadde nok ikke dratt alene nei. Du har ikke noen du kjenner som kanskje har lyst å bli med deg?

Anonymous poster hash: 1737f...0e9
Skrevet

www.enestaaendefamilier.no

de reiser også på turer sammen.Er det samme som aleneforeningen omtrent.

De reiser kun i Norge da.

Anonymous poster hash: eb4e9...360
Skrevet

Kunne ønske jeg kjente aleneforeldre som vil dra på ferie ja, men kjenner 2 andre som er det og de har veldig dårlig økonomi så ikke mulighet for å reise. 

Kunne på en måte ønske at det var lettere det med å være alene, men i ferier og slikt så handler det meste om kjernefamilien. Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med å være alene hele tiden derfor klarer jeg ikke å ta avgjørelsen med å reise alene på ferie. 

Må kanskje bare hoppe ut i det, vet at sønnen min har veldig lyst og han blir jo bare større og større og da går ting lettere. 

Anonymous poster hash: 547f7...784
Skrevet

har ingen problem med og kose med bare med min lille skatt, 1 mnd sammen er bedre enn noe som helst ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...