Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg er delvis sykemeldt på grunn av stress. (Legen var klar for 100% sykemelding, men vi ble enig om gradert sykemelding). Nå har stresset roet seg ned. Det er godt, men samtidig kjenner jeg nå at det er noe mer som ikke fungerer. Jeg er lærer. Hadde en knekk for to år siden. Hadde da en kort sykemelding før jeg begynte i jobb igjen. Etter det har ikke ting blitt som før. Jeg føler meg mentalt tappet. Alle de mellommenneskelige, krevende relasjonene som før var min styrke er jeg nå tappet for energi til å gjøre. For et år siden fikk jeg endelig fast stilling. Dette var på en skole der jeg ikke hadde jobbet på før og hvor det er mange krevende elever. Og det fungerer rett og slett dårlig. Jeg føler mer og mer at jeg kjører på tomgang. Er det dette som er å være utbrent? Anonymous poster hash: 986cc...88e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Kan være det. Snakk med legen din igjen, høres ut som om du kanskje trenger full sykemelding. Men siden du også vet at jobben du har nå er så krevende så bør det komme frem i oppfølgingssamtaler med arbeidsgiver, at de må sette inn ekstra ressurser på de mest krevende elevene siden det å ikke gjøre det fører til sykemeldinger blant de ansatte. Og vet du at du ikke når frem med ledelsen, begynn å søke andre jobber. Men snakk med legen din igjen. Anonymous poster hash: 6f14e...e23
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Dytter Anonymous poster hash: 986cc...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå