Gå til innhold

Hadde dere kuttet ut denne mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skulle hatt en knullevenn hvilken "krav" hadde du da hatt?

 

Jeg har hatt sex med en bartender å han kontaktet meg aldri etter det.

Det går helt fint for min del jeg kan kunne gjerne hatt han bare som leketøy.

Men han er så variende humør mot meg når jeg tilfeldig har vært der når han var vært på jobb.

Noen ganger er han avvisende meg å jeg har bestemt meg for å bare kutte han ut,å nå på fredag virket det som det var sååå hyggelig å se meg,snakket mye med meg,spanderte drikke på meg og var veldig sjamerende.

Det ble selvsagt også spørsmål om jeg ville bli med hjem etter stengetid.

Jeg mistet mobilen så fikk aldri avtalt noe skikkelig så fikk ikke møtt han.

Skrev bare melding om at jeg hadde mistet mobilen derfor fant jeg ikke han,men at jeg ville gjerne møte han.

Han har sett meldingen men gidder ikke svare.

Hadde dere gitt å ha sex med en sånn fyr?

Det er jo bare sex men ønsker jo en fyr som behandler meg bra.

Altså han har ikke gjort noe galt sånn sett men syns det er litt barnslig at han ikke kan svare på en melding engang fordi vi bare har sex sammen.

Er også utrolig barnslig å være avvisende mot meg de gangene han tydligvis ikke ønsker sex,er jo ikke akkurat sånn at jeg prøver meg på han.Likevel er han irritert hvis jeg prøver å snakke med han.

Samtidig er det ingen som klarer å tenne meg sånn som han,blir jo helt frustert over at jeg ikke bare kan ta han der og da :P

Jeg får høre av venner at jeg bare storforlangen og at sånn er det bare med knullevenner :P

 

Hva hadde dere gjort? Drite i han å finne en bedre?

Eller forsette ettersom sexen er så bra? :P



Anonymous poster hash: c6bdb...d07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hvis du skulle hatt en knullevenn hvilken "krav" hadde du da hatt?

 

Jeg har hatt sex med en bartender å han kontaktet meg aldri etter det.

Det går helt fint for min del jeg kan kunne gjerne hatt han bare som leketøy.

Men han er så variende humør mot meg når jeg tilfeldig har vært der når han var vært på jobb.

Noen ganger er han avvisende meg å jeg har bestemt meg for å bare kutte han ut,å nå på fredag virket det som det var sååå hyggelig å se meg,snakket mye med meg,spanderte drikke på meg og var veldig sjamerende.

Det ble selvsagt også spørsmål om jeg ville bli med hjem etter stengetid.

Jeg mistet mobilen så fikk aldri avtalt noe skikkelig så fikk ikke møtt han.

Skrev bare melding om at jeg hadde mistet mobilen derfor fant jeg ikke han,men at jeg ville gjerne møte han.

Han har sett meldingen men gidder ikke svare.

Hadde dere gitt å ha sex med en sånn fyr?

Det er jo bare sex men ønsker jo en fyr som behandler meg bra.

Altså han har ikke gjort noe galt sånn sett men syns det er litt barnslig at han ikke kan svare på en melding engang fordi vi bare har sex sammen.

Er også utrolig barnslig å være avvisende mot meg de gangene han tydligvis ikke ønsker sex,er jo ikke akkurat sånn at jeg prøver meg på han.Likevel er han irritert hvis jeg prøver å snakke med han.

Samtidig er det ingen som klarer å tenne meg sånn som han,blir jo helt frustert over at jeg ikke bare kan ta han der og da :P

Jeg får høre av venner at jeg bare storforlangen og at sånn er det bare med knullevenner :P

 

Hva hadde dere gjort? Drite i han å finne en bedre?

Eller forsette ettersom sexen er så bra? :P

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

 

Klinte ikke du med en annen foran han da?

 

Anonymous poster hash: 77d51...c82

Skrevet

Mine knullevenner har svart på meldingene selv om det ikke passet at vi møttes

 

Anonymous poster hash: 3b7c1...131

Skrevet

Mine knullevenner har svart på meldingene selv om det ikke passet at vi møttes

 

Anonymous poster hash: 3b7c1...131

Ja er sånn jeg også ønsker at det skal være.

Høres sikkert dumt ut men føler meg ikke mye verdt når han kun svarer på meldinger om sex og nesten er litt kjølig mot meg når jeg snakker med han å det ikke passer å møtes etterpå.Ikke at jeg en gang har nevnt noe å møtes etterpå heller da men vet at han hadde foreslått det om han ønsket det.

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

Er ikke hele poenget med en knullevenn at det skal være ukomplisert og gøy? Og her sitter du og skriver innlegg om han på DIB. Du kan gjøre det bedre! Next!

 

Anonymous poster hash: 5ba1a...bbe

Skrevet

 

Klinte ikke du med en annen foran han da?

 

Anonymous poster hash: 77d51...c82

 

Ikke denne helgen :P

Å på fredag innviterte han meg hjem etter byn,å flørtet jo med meg store deler av kvelden.

Dessuten har han flere ganger vært litt kjølig mot meg på utestedet når ikke han har ønsket noe av meg den kvelden,å da har han overhodet ikke hatt noe grunn til å være sur.

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

Er ikke hele poenget med en knullevenn at det skal være ukomplisert og gøy? Og her sitter du og skriver innlegg om han på DIB. Du kan gjøre det bedre! Next!

 

Anonymous poster hash: 5ba1a...bbe

Joda jeg ønsker heller ikke noe forhold til en barnslig guttevalp som han,men faen han tingene sine i sengen :P

Men du har nok rett i at jeg heller bør finne en det er mindre komplisert med.

 

Jeg er vel litt for godt vant som hadde leeenge en knullevenn som jeg så på filmer med,gikk på kino,ut å spise,ut på byn osv.

Det ønsket ikke av denne fyren her altså,her var det kun sex jeg tenkte.Men ønsker jo å bli behandlet greit utenom også.

 

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

Å svare på mld må være minimum.

Hadde droppet han.



Anonymous poster hash: ae07d...340
Skrevet

Hvorfor mener du at du ikke en gang er verdt normal høflig oppførsel og respekt?

 

Denne fyren har jo ingen respekt for deg, bruker deg kun når det passer ham, hensyn til deg finnes ikke.

Det hadde vært avtennende for meg, for jeg har litt mer selvrespekt.

En man bare har sex med kan fint behandle deg med respekt. Det skal som en over sier, være morsomt, være noe som bare beriker livet til begge to. Han har får deg til å føle deg verdiløs... Og måten han behandler deg viser deg jo at han også mener at du er verdiløs. Det er ingen mann, det er en egoistisk drittsekk, etter min mening.



Anonymous poster hash: f68d0...2a9
Skrevet

 

Hvorfor mener du at du ikke en gang er verdt normal høflig oppførsel og respekt?

 

Denne fyren har jo ingen respekt for deg, bruker deg kun når det passer ham, hensyn til deg finnes ikke.

Det hadde vært avtennende for meg, for jeg har litt mer selvrespekt.

En man bare har sex med kan fint behandle deg med respekt. Det skal som en over sier, være morsomt, være noe som bare beriker livet til begge to. Han har får deg til å føle deg verdiløs... Og måten han behandler deg viser deg jo at han også mener at du er verdiløs. Det er ingen mann, det er en egoistisk drittsekk, etter min mening.

 

Anonymous poster hash: f68d0...2a9

 

Takk! Dette trengte jeg å høre.

Han ser nok at jeg er en dame med ikke så god selvtillit så dermed var jeg vel ett lett "offer".

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

 

Takk! Dette trengte jeg å høre.

Han ser nok at jeg er en dame med ikke så god selvtillit så dermed var jeg vel ett lett "offer".

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

 

 

Du får bedre tillit nå om du dumper ham. Du trenger ikke si det til ham en gang, du kan bare bestemme deg for at DU ikke vil ha ham lenger. Unngå stedet han jobber en stund, og neste gang du ev. drar dit, bare hils høflig på ham, men ikke snakk med ham utover det. Prøver han å sjarmere deg bare avbryter du ham med at du må tilbake til de du er sammen med.

Stå opp for deg selv - DET får du bedre selvtillit av!

 

Ta med deg det som er positivt med dette - du har funnet ut at det finnes menn du kan ha virkelig god sex med. Men du har også funnet ut at du ikke vil tillate noen å behandle deg dårlig - og det er kjempelæring! :)

Tenk da hvor mye bedre det blir når du treffer en som det også er gjensidige gode følelser for! :)

 

 

Anonymous poster hash: f68d0...2a9

Skrevet

 

Du får bedre tillit nå om du dumper ham. Du trenger ikke si det til ham en gang, du kan bare bestemme deg for at DU ikke vil ha ham lenger. Unngå stedet han jobber en stund, og neste gang du ev. drar dit, bare hils høflig på ham, men ikke snakk med ham utover det. Prøver han å sjarmere deg bare avbryter du ham med at du må tilbake til de du er sammen med.

Stå opp for deg selv - DET får du bedre selvtillit av!

 

Ta med deg det som er positivt med dette - du har funnet ut at det finnes menn du kan ha virkelig god sex med. Men du har også funnet ut at du ikke vil tillate noen å behandle deg dårlig - og det er kjempelæring! :)

Tenk da hvor mye bedre det blir når du treffer en som det også er gjensidige gode følelser for! :)

 

 

Anonymous poster hash: f68d0...2a9

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å være totalt avvisende mot han om han var på jobb på fredag som var,men svak som jeg var for sjarmen hans så klarte jeg det ikke.

Men akkurat nå er jeg forbanna på han for at han ikke behandler meg bedre så jeg skal klare å avvise han neste gang.

Her jeg bor er det bare to utesteder å det er kun der han jobber som er bra sted.

Men likegreit å gå der han jobber å bare avvise han høflig om han prøver på noe.Må jo uansett bare bli ferdig med greiene med han å like greit å få gjort det fortest mulig så jeg kanskje klarer å tenke på noe annet :P

Nå høres jeg forelsket ut men er ikke det altså,bare litt forbanna over måten han er mot meg.

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

Han har sikkert flere på gang og avviser deg deretter... 😏

 

Anonymous poster hash: c94d0...a9c

Skrevet

Han har sikkert flere på gang og avviser deg deretter...

 

Anonymous poster hash: c94d0...a9c

Ja det samme tenke jeg.

 

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

For din egen del bør du droppe dette, for dette fikser du ikke. Også bør du få i en annen bar

 

Anonymous poster hash: 8e0a2...cc6

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg droppet han, han er ikke god!

 

Anonymous poster hash: 5b899...a1f

Skrevet

Skal jeg på ett annet utested som det er verdt å gå ut på så må jeg ta bussen en time til sentrum.

Å når jeg skal hjem etter byn må jeg først betale nattbuss også ta taxi fra der bussen ikke går lenger.

Derfor er det mer praktisk å drikke på det utestedet her jeg bor.

Men han har bare godt å av å se at han blir avvist så kanskje han behandler neste dame litt bedre.

 



Anonymous poster hash: c6bdb...d07
Skrevet

 

Hvis du skulle hatt en knullevenn hvilken "krav" hadde du da hatt?

 

Jeg har hatt sex med en bartender å han kontaktet meg aldri etter det.

Det går helt fint for min del jeg kan kunne gjerne hatt han bare som leketøy.

Men han er så variende humør mot meg når jeg tilfeldig har vært der når han var vært på jobb.

Noen ganger er han avvisende meg å jeg har bestemt meg for å bare kutte han ut,å nå på fredag virket det som det var sååå hyggelig å se meg,snakket mye med meg,spanderte drikke på meg og var veldig sjamerende.

Det ble selvsagt også spørsmål om jeg ville bli med hjem etter stengetid.

Jeg mistet mobilen så fikk aldri avtalt noe skikkelig så fikk ikke møtt han.

Skrev bare melding om at jeg hadde mistet mobilen derfor fant jeg ikke han,men at jeg ville gjerne møte han.

Han har sett meldingen men gidder ikke svare.

Hadde dere gitt å ha sex med en sånn fyr?

Det er jo bare sex men ønsker jo en fyr som behandler meg bra.

Altså han har ikke gjort noe galt sånn sett men syns det er litt barnslig at han ikke kan svare på en melding engang fordi vi bare har sex sammen.

Er også utrolig barnslig å være avvisende mot meg de gangene han tydligvis ikke ønsker sex,er jo ikke akkurat sånn at jeg prøver meg på han.Likevel er han irritert hvis jeg prøver å snakke med han.

Samtidig er det ingen som klarer å tenne meg sånn som han,blir jo helt frustert over at jeg ikke bare kan ta han der og da :P

Jeg får høre av venner at jeg bare storforlangen og at sånn er det bare med knullevenner :P

 

Hva hadde dere gjort? Drite i han å finne en bedre?

Eller forsette ettersom sexen er så bra? :P

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

I en annen tråd (om fylleangst) skriver du at du ble så full at du mistet både kort og mobil, klinte med en annen fyr rett forran han her og at dørvakten måtte kjøre deg hjem..

Jeg tror jeg skjønner hvorfor han ikke svarer😂

 

Anonymous poster hash: 5b899...a1f

Skrevet

I en annen tråd (om fylleangst) skriver du at du ble så full at du mistet både kort og mobil, at du råklinte med en annen fyr rett forran han her og at dørvakten måtte kjøre deg hjem.

Jeg tror jeg skjønner hvorfor han ikke svarer😂

 

Anonymous poster hash: 5b899...a1f

 

 

Anonymous poster hash: 5b899...a1f

Skrevet

 

Skal jeg på ett annet utested som det er verdt å gå ut på så må jeg ta bussen en time til sentrum.

Å når jeg skal hjem etter byn må jeg først betale nattbuss også ta taxi fra der bussen ikke går lenger.

Derfor er det mer praktisk å drikke på det utestedet her jeg bor.

Men han har bare godt å av å se at han blir avvist så kanskje han behandler neste dame litt bedre.

 

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

 

 

Høres uansett ut som om du kan ha godt av å ta en pause fra utelivet.

 

Ikke gå i fella og tro at han vil lære noe fordi du avviser ham. Det er bare du selv som taper på å demonstrere. Han kan du ikke endre uansett. Men begynner du å demonstrativt avvise ham, kline med andre rett foran ham (som jeg forstår du har gjort) eller lignende, da er det bare du selv som vil tape på det og få et dårlig rykte.

 

Vær helt normalt høflig neste gang du ser ham eller har kontakt med ham, men unngå all kontakt med ham en god stund fremover. Du må ikke gå så ofte ut! Hvis det er slik at du har drukket så mye at du også har blackout så trenger du uansett en alkoholfri periode fremover.

 

 

Anonymous poster hash: f68d0...2a9

Skrevet

 

Høres uansett ut som om du kan ha godt av å ta en pause fra utelivet.

 

Ikke gå i fella og tro at han vil lære noe fordi du avviser ham. Det er bare du selv som taper på å demonstrere. Han kan du ikke endre uansett. Men begynner du å demonstrativt avvise ham, kline med andre rett foran ham (som jeg forstår du har gjort) eller lignende, da er det bare du selv som vil tape på det og få et dårlig rykte.

 

Vær helt normalt høflig neste gang du ser ham eller har kontakt med ham, men unngå all kontakt med ham en god stund fremover. Du må ikke gå så ofte ut! Hvis det er slik at du har drukket så mye at du også har blackout så trenger du uansett en alkoholfri periode fremover.

 

 

Anonymous poster hash: f68d0...2a9

 

 

Har jo ikke kysset med en annen foran han for å gjøre han sjalu,trenger jo ikke det for jeg vet jo at jeg får bartenderen til sengs om jeg vil det.

Å nei jeg får ikke dårlig rykte av å kysse en venn av meg,han får dårlig rykte av å knulle mange forskjellige fra samme bar.

 

HEhe jeg går overhodet ikke ofte ut! Det jeg har skrevet her er ett kort sammendrag av hva som har skjedd siden i sommer når jeg først ble kjent med han.

Trenger ikke noen alkoholfri periode nei.

 

 

Anonymous poster hash: c6bdb...d07

Skrevet

Trenger du en knullevenn, så finn deg en annen. En som behandler deg med respekt. Å kysse en annen en sin knullevenn, må være innenfor - dere er tross alt "bare" knullevenner -. Å bli behandlet med respekt av en mann du knuller med, må være minimum. God i senga er det mange som er, det har du sikkert erfart selv. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...