Gå til innhold

Jillian Michaels 30 days shred; noen som er med?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noe som rett og slett kan få meg over den berømte dørstokkmila når det kommer til trening.

Har bestemt meg for å starte hjemme, og ser at mange anbefaler Jillian's treningsvideoer, og at de fleste får gode resultater. Noen som ønsker å være med, så pusher vi hverandre og deler tanker om resultater osv?

Det sies jo at en utrent person (egentlig alle personer) ikke burde trene samme muskelgruppe hver dag, fordi den da ikke får tid til å bygge seg opp. Men i denne videoen skal man jo trene hver dag i 30 dager, dog uten vekter. Hva tenker dere treningskyndige om det?

I tillegg til dette, skal jeg være flinkere når det kommer til sukker. Kutte kraftig ned på brus/juice, hvitt brød, sjokolade og lettvinte middager. Kommer til å bytte ut pasta/ris/potet med grønnsaker til meg selv, mens barna fortsatt får spise det..

Flere som føler at de trenger en "NÅ må jeg faen med bare klare det!", og som vil være med? :D

Anonymous poster hash: 2e2d4...7d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, dog bare fem dager i uken.

Anonymous poster hash: bfa60...bca

Skrevet

Hadde faktisk bestemt meg for å starte i morgen, før jeg leste denne tråden, så jeg slenger meg med!:)

Anonymous poster hash: 5173c...4ce

Skrevet

HI

Supert! Vi kommenterer her inne hver dag vi har fullført treningen? :) 

Blir mest sannsynlig bare 5 dager i uka på meg og, men tenker at jeg skal få til å ta 200 hopp med hoppetauet de to dagene jeg ikke kjører Shred-programmet.

Noen som har gode forslag til lette, gode og kalorifattige middager? Er så dårlig til det..Trenger å gå i kaloriunderskudd.

Skrevet

HI

Supert! Vi kommenterer her inne hver dag vi har fullført treningen? :)

Blir mest sannsynlig bare 5 dager i uka på meg og, men tenker at jeg skal få til å ta 200 hopp med hoppetauet de to dagene jeg ikke kjører Shred-programmet.

Noen som har gode forslag til lette, gode og kalorifattige middager? Er så dårlig til det..Trenger å gå i kaloriunderskudd.

Blir og med

Anonymous poster hash: 883d5...a9d

Skrevet

Kanskje. Hver dag er litt for mye, men fire-fem dager bør jeg klare 😊

Anonymous poster hash: cbf5c...cb2

Skrevet

Noen som har gjort det idag da? :P Jeg har enda ikke gjort det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...