Gå til innhold

PETTER VANT OVER JARL :D :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å se Jarl TAPE :D



Anonymous poster hash: dd0b1...5fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤😍😂😘😗😄😎😘😚🤗🌷🍰🎂🍬🍷🍸🍺

Skrevet

Jaaaaaaa jippi

 

Anonymous poster hash: df9a8...243

Skrevet

JAAAAAA :)

Det føltes nesten like bra som da Isak reddet Even tilbake :danse:  :D 

Skrevet

Fantastisk! Jarl gjør en utrolig dårlig figur der inne.

 

Anonymous poster hash: c6309...244

Skrevet

Supert at du avslørte det! Helt strålende!

Skrevet

Supert at du avslørte det! Helt strålende!

Ehh episoden er jo over så hva er problemet ditt??

 

Anonymous poster hash: dd0b1...5fd

Skrevet

Supert at du avslørte det! Helt strålende!

All den tid det var etter at programmet var ferdig, kan du vel egentlig ikke si noe. Vi kan ikke vite at du skal se det et annet tidspunkt.

 

 

Anonymous poster hash: cef73...667

Skrevet

 

Ehh episoden er jo over så hva er problemet ditt??

 

Anonymous poster hash: dd0b1...5fd

 

Hva tror du er problemet hennes? Kanskje hun ikke hadde sett det enda. Man trenger jo ikke å skrive i overskriften hvem som vant. Går an å skrive noe annet og så spoiler

 

Anonymous poster hash: 75aab...a85

Skrevet

 

Ehh episoden er jo over så hva er problemet ditt??

 

Anonymous poster hash: dd0b1...5fd

Vi er en del som ser på sumo og som ikke går inn på farmen-tråder før etter at vi har sett episoden...

 

 

 

Anonymous poster hash: 7606b...7b3

Skrevet

Du får ikke sett det før. Det legges ut etterpå, men du får sett det live også på sumo.

 

Anonymous poster hash: d7e40...e02

Skrevet

 

Hva tror du er problemet hennes? Kanskje hun ikke hadde sett det enda. Man trenger jo ikke å skrive i overskriften hvem som vant. Går an å skrive noe annet og så spoiler

 

Anonymous poster hash: 75aab...a85

 

Og forresten så har jeg gjort det samme. Laget en liknende tråd her tidligere og ble hudflettet her inne. Tenkte ikke på det i det hele tatt, men nå har jeg lært.

 

Anonymous poster hash: 75aab...a85

Skrevet

JAAAAAA :)

Det føltes nesten like bra som da Isak reddet Even tilbake :danse::D

Ikke engang min egen bryllupsdag føltes så bra som da Isak reddet Even tilbake 😂😂😉

 

Anonymous poster hash: 4c8b5...64a

Skrevet

Bra at Petter vant. Jarl gjør ikke en spesielt god figur der inne for å si det slik. Han prøver å være overlegen, wannabe-macho og prøver å psyke ut alle andre.

Skrevet

Nå må folk slutte å sutre over "spoilere". Den originale episoden har vært, da kan ikke resten ta hensyn til alle som har tenkt å se den på et senere tidspunkt. Som om jeg skulle vært bitter på noen for at de spoiler hvordan Harry Potter ender fordi jeg ikke hadde lest bøkene eller sett den siste filmen enda. Jeg håper ikke folka som klikker over det er over 17 år gamle?!



Anonymous poster hash: cdfca...4e2
Skrevet

Det havner i media så man får det med seg uansett.

 

Anonymous poster hash: 44ccb...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...