Gå til innhold

Har deres barn (under 13) Musical.ly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er streng på sosiale medier, men kjenner motet svikte når absolutt ALLE andre har denne appen..

Kan man legge begrensninger på muligheten for å dele ting selv?

Anonymous poster hash: fb2fd...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har ikke. Hun vil ikke ha den etter at den ble brukt til mobbing i fjor.

Anonymous poster hash: 39556...2bc

Skrevet

Datteren min har, hun er 11. Hun fikk vel omtrent sist av alle i klassen. Men hun har privat konto og jeg sjekker telefonen hennes jevnlig. Vi snakker også mye om nettvett, meldinger fra folk man ikke kjenner og hva som generelt er greit å legge ut.

Anonymous poster hash: ae783...f9a
Skrevet

Mobbe kan de gjøre overalt.

På sms. Mms.. You name it

Min datter på 11 har.

Alle hun er med har både det ene og det andre

Anonymous poster hash: adff0...10b

Skrevet

Min sønn er 12, og han har.

Anonymous poster hash: 541c9...efb

Skrevet

Ja. Alle her har det. 2. klasse

Anonymous poster hash: 84f41...dd4

Skrevet

Musical.ly i 2.klasse!??! Hjelpes... Syntes jeg var grei da min datter fikk lov i en alder av 11... Jeg er veldig streng på slikt, og dette er første gang hun har fått lov til noe slikt uten å egentlig være gammel nok... Har full tilgang selv, og hun har privat konto. Sjekker jevnlig.

Anonymous poster hash: ff769...b65

Skrevet

Ja, alle har den her.

Hun går i 3. klasse, har hatt siden 2. klasse, men har ikke lov å legge ut noe uten godkjenning først. Så de bruker appen til å lage tullete videosnutter av seg selv mens de danser, og bare lagrer på mobilen.

Anonymous poster hash: 83510...d50

Skrevet

Hva er dette for noe?

Anonymous poster hash: 2962f...cfd

Skrevet

Jeg var litt usikker, men alle i klassen hennes fikk, noe jeg syns er litt merkelig da de ikke tillater snap, så min har også. Jeg sjekker den innimellom og vi prater masse om nettvett.

Anonymous poster hash: f83b6...0e7

Skrevet

Min har og hun er 11. Hun deler kun med noen få venner av henne.

Skrevet

Nei! Jeg lar meg ikke styre av hverken egne unger eller idiotiske foreldre. Finner jeg mine unger filmet gjennom andres brukere vil jeg søren med forfølge det også! Hvordan føles det å la seg pushe av småunger?

Anonymous poster hash: 5380d...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...