Gå til innhold

Popcorn på kino - rutiner for rullering og holdbarhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okå, jeg er litt sær, men jeg lurer bare.

Noen som har inside information om hvordan dette fungerer i praksis, feks på SFkino Lillestrøm?

Går MYE på kino, og opplever ofte at popcornet smaker tørt og gammelt.

Hvor lenge står det i disse skapene?

Blir det rullert hver gang det fylles opp?

Hva anser man som holdbarhet?

Anonymous poster hash: 73095...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå jobber jeg ikke i Lillestrøm, men der jeg jobber har det alltid vært rutine å tømme hver helg. Så det er aldri gammelt. Vi lager ny mandag morgen. 

Anonymous poster hash: c0196...945
Skrevet

Nå jobber jeg ikke i Lillestrøm, men der jeg jobber har det alltid vært rutine å tømme hver helg. Så det er aldri gammelt. Vi lager ny mandag morgen.

Du tuller? Står det i en uke?

Anonymous poster hash: f0d08...b5a

Skrevet

Blir det ikke laget hver dag? Jeg er sjelden på kino, men når jeg er vil jeg komme ferskt popkorn.
Skrevet

Så vi som drar på kino søndag, får popcorn som er laget mandagen før? 😣😯 ikke rart det er seigt 😝

Anonymous poster hash: dc1d9...b37

Skrevet

Du tuller? Står det i en uke?

Anonymous poster hash: f0d08...b5a

Huff 1 uke er lenge

Dessuten går vell de fleste på kino i helgene

Anonymous poster hash: a41c1...cbf

Skrevet

Jeg klaget på popcorn en gang. Var seigt som bare det. Dette var første forestilling den dagen og da sa de at de alltid selger ut gårsdagens først. Da synes jeg de ikke kan ta full pris...for det var utrolig seigt.

Skrevet

Det går mengder med popcorn, så tviler på at noen i det heletatt står en hel dag.

Jeg bruker selv Lillestrøm og har aldri hatt problemer med holdbarhet der, det er alltid ferskt og godt.

Men er du i tvil så ikke ta nederst i det borteste skapet...

Anonymous poster hash: 23539...226
Skrevet

en UKE?? Herreguud... Skal aldri mer spise popcorn fra kinoen!

Anonymous poster hash: c4c30...928
Skrevet

En uke i varmeskap ja...flott...😟

Anonymous poster hash: 73095...5c1

Skrevet

Blir det ikke laget hver dag? Jeg er sjelden på kino, men når jeg er vil jeg komme ferskt popkorn.

Det trodde jeg og, ble faktisk sjokkert nå. Popcorn som står en uke, miste helt lysten på popcorn på kino :eeeh:

Anonymous poster hash: fad0f...4c3

Skrevet

Det kan da ikke være hygienisk eller bra i forhold til bakterier med popcorn som står 1 uke i varmeskap. Jeg er sjokkert.  Og, jo en uke er gammelt. Det er svinedyrt og så får man gammelt popcorn :sjokkert:  Finnes det ikke retningslinjer for oppbevaring av mat hos dere?

Anonymous poster hash: fad0f...4c3

Skrevet

Aldri gammelt? Popcorn som blir skiftet 4 ganger på en måned, kan helt klart kvalifiseres som gammelt.

ÆSJ!

Anonymous poster hash: bfd06...7e1

Skrevet

Har jobbet i SF, og der ble det poppet nytt hver dag. Fikk alltid masse skryt av bra popcorn 👌🏼

Anonymous poster hash: 2f013...87c

Skrevet

Vet at i Kristiansand så lager de nytt popcorn hver dag. Der har de alltid hatt godt popcorn.

Anonymous poster hash: 17636...96d

Skrevet

Jeg aner ikke, men på vår lille bygdekino er det kino tre kvelder i uka. De andre dagene når det er stengt, står skapet fullt av ferdig popcorn. (Jobber i samme lokale)

Tviler ikke på at det kan stå en uke...

Anonymous poster hash: bd931...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...