Gå til innhold

Narkose og graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble operert i narkose tidligere i uken. Idag viser testen, tross nøye bruk av prevensjon, positiv. Bør jeg ta abort? Med tanke på narkose og paralgin forte bruk etter operasjonen? Mensen er ventet imorgen, så er tidlig enda.

Anonymous poster hash: fa8fb...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble operert i narkose tidligere i uken. Idag viser testen, tross nøye bruk av prevensjon, positiv. Bør jeg ta abort? Med tanke på narkose og paralgin forte bruk etter operasjonen? Mensen er ventet imorgen, så er tidlig enda.

Anonymous poster hash: fa8fb...446

Ingen problem. Egget har ikke forbindelse med deg ennå. Uansett hadde det ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 9f83c...e49

Skrevet

Hvis det skjer skader på et så lite embryo, vil skadene ha så store konsekvenser at det ender med abort. Garantert.

Når det er sagt, så er sjansene for at det har skjedd noen skade absolutt minimale.

Selv ble jeg utsatt for radioaktiv stråling, og dagen etter oppdaget jeg at jeg var gravid. Jeg gikk til legen, og fikk ultralyd for sikkerhetsskyld. Legen ble usikker og ringte litt rundt, absolutt alle gynekologene var helt sikre på at evt skader ville kun føre til abort på et så tidlig stadie.

Anonymous poster hash: 2e180...8b1

Skrevet

Hvis det skjer skader på et så lite embryo, vil skadene ha så store konsekvenser at det ender med abort. Garantert.

Når det er sagt, så er sjansene for at det har skjedd noen skade absolutt minimale.

Selv ble jeg utsatt for radioaktiv stråling, og dagen etter oppdaget jeg at jeg var gravid. Jeg gikk til legen, og fikk ultralyd for sikkerhetsskyld. Legen ble usikker og ringte litt rundt, absolutt alle gynekologene var helt sikre på at evt skader ville kun føre til abort på et så tidlig stadie.

Og når det er sagt så har jeg venninner som både har operert og fått paralgin forte i svangerskapet.

Skrevet

Narkose er ikke skadelig for barnet i magen, så du kan ta det med ro.

Har selv blitt lagt i narkose med barn i magen.

Anonymous poster hash: 3a5be...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...