Gå til innhold

Barnebursdag, hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til et sted hvor det virker som om alle barnebursdager blir lagt til en ettermiddag midt i uka. F.eks er kl 17-19 tirsdag er ikke uvanlig. Snart fyller sønnen vår 5 år, og vi vurderer å legge bursdagen hans til en søndag f.eks fra 12-14.

Dette fordi jeg rett og slett ikke aner hvordan jeg skal få til å gjøre alt klart for barnebursdag på mindre enn 2 timer etter at jeg kommer hjem fra jobb. Joda, jeg vet at mye kan gjøres dagen(e) i forveien, men likevel...

Hva tenker dere? Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 38974...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har feiret lørdag eller søndag. Sendt ut invitasjoner i god tid. Alle har kommet i hver bursdag 👍🏻🎈

Anonymous poster hash: 7ba70...d08

Skrevet

Jeg tenker at her jeg bor reiser mange bort i helgen. Derfor er det fint å ha bursdagen på fredag 17-19 eller søndag i samme tidspunkt.

Ellers synes jeg det er deilig å bare få bursdagen unna, spesielt barnebursdager. Så den holdes på selve dagen uansett hverdag eller helg (foruten lørdag). Huset trenger ikke være strøkent og de er svært lettvint å matveien.

Anonymous poster hash: 74109...e09

Skrevet

vi hadde søndag fra 13 til 15 og alle kom :)

Her var det helt uaktuelt å ha det på en hverdag ettersom de er mer nok hektiske fra før av med fritidsaktiviter osv.

Anonymous poster hash: 5b2d1...080
Skrevet

Her jeg bor blir det nesten bare invitert til bursdager i helger, og det er det vi gjør også. Man finner ikke noe som passer for alle uansett, så det er like greit å velge det som passer for en selv. Mange reiser bort i helgene, og mange har travle hverdager med fritidsaktiviteter osv.

Anonymous poster hash: 198e2...d13
Skrevet

Vi har hatt midt i uka. Gjør klart alt dagen i forvegen, og har bare å sette kaker på fat, godter i skåler og duker på bordene før barna kommer. Har kun hatt pizza til middag selv, og fortsatt å steke pizza rett før ungene kommer ,så den står klar til de kommer. Er ikke alle som har rukket å spise middag før de kom, så får de spise pizza.

Har faktisk hatt tid til å sitte å vente på ungene, og tenkt at hvorfor sa vi ikke 1/2 time tidligere.

Anonymous poster hash: c1ea5...ad7
Skrevet

Foreldrene i klassen (1. klasse) ønsket midt i uka, men jeg tenker som deg: Kommer hjem sent fra jobb, og ønsker ikke stresse med bursdag da. Vi hadde i helga. Det har vi hatt med de eldre barna også. De fleste pleier å komme. 

Anonymous poster hash: 922f3...ee6
Skrevet

Barna mine er så store at veldig mange har aktiviteter i uka. Vi har det derfor i helgen på kvelden slik at de som har vært på cuper ol også kan være med.

Anonymous poster hash: ae3c8...d24

Skrevet

På formiddagen i helga er topp 😃 tips! I innbydelsen skriver du at de må svare uansett om de kan eller ikke kan komme.er det bare noen barn som blir bedt,send invitasjon på sms.

Hvis det varer i 2 timer,ta mat og kaker i ett. Barna vil leke og ikke sitte tilbords så lenge

Anonymous poster hash: bb7e3...fc9

Skrevet

Her er det kun barnebursdager lørdager og søndager. En sjelden gang fredag.

Anonymous poster hash: ebd6e...5c9

Skrevet

Her i området feires barnebursdagene i helga. Som oftest lørdag fra 12-14. Alle kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...