Gå til innhold

Hater og være bifil :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg faller bare for jenter fortiden, greit nok det, men problemet mitt er at jeg blir så utrolig fort forelsket, drømmer om henne, tenker på henne hele tiden, vi ser mye på hverandre på jobben, og jeg tar henne mange ganger i å se på meg, men jeg vet ikke om hun er forelsket i jenter eller om hun er bi, hetero eller hva hun er,men merker jeg blir så lei.

 

Hvorfor faller jeg så dypt for noen og hvorfor tar det så langt tid og komme over noen ? har forsatt litt følelser for en annen også,men ikke så sterke som henne her, blir så frustert.

 

Det jeg lurer på er ,skal jeg be henne ut,selvom om sier nei og jeg driter meg ut,eller skal jeg bare spørre og get over it ? hjelp meg vær så snill  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:



Anonymous poster hash: 2b29f...3f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som hetro må jeg so at det hadde blitt veldig kleint om en kollega la an på meg sånn helt ut av det blå, om jeg selv trodde hun var hetro.

Du bør i alle fall fortelle om din legning, så det ikke kommer som et sjokk.

 

Anonymous poster hash: 790e2...c6f

Skrevet

Jeg er åpen om det. som sagt så vet jeg ikke hva hun er. hi



Anonymous poster hash: 2b29f...3f2
Skrevet

 

jeg faller bare for jenter fortiden, greit nok det, men problemet mitt er at jeg blir så utrolig fort forelsket, drømmer om henne, tenker på henne hele tiden, vi ser mye på hverandre på jobben, og jeg tar henne mange ganger i å se på meg, men jeg vet ikke om hun er forelsket i jenter eller om hun er bi, hetero eller hva hun er,men merker jeg blir så lei.

 

Hvorfor faller jeg så dypt for noen og hvorfor tar det så langt tid og komme over noen ? har forsatt litt følelser for en annen også,men ikke så sterke som henne her, blir så frustert.

 

Det jeg lurer på er ,skal jeg be henne ut,selvom om sier nei og jeg driter meg ut,eller skal jeg bare spørre og get over it ? hjelp meg vær så snill :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Haha, tenk om du er MIN kollega og snakker om meg da. Føler det akkurat sånn som dette, og jeg er sikker på hun har sett at jeg har sett litt ekstra på henne.

 

Ingen vet jeg er bifil, har nettopp innrømmet det for meg selv.. Har jo falt for jenter fra jeg var ca12, men har aldri innrømmet. Er gift med en mann, men skikkelig betatt av kvinnelig kollega.

 

For å være litt behjelpelig da, kanskje du bare først skal bli godt kjent, bli venner liksom? Og hele tiden ha en litt flørtete tone? Flørter mye med min kollega, men tror ikke hun vet jeg faktisk flørter 🙄

 

Anonymous poster hash: 97262...afc

Skrevet

Haha, tenk om du er MIN kollega og snakker om meg da. Føler det akkurat sånn som dette, og jeg er sikker på hun har sett at jeg har sett litt ekstra på henne.

 

Ingen vet jeg er bifil, har nettopp innrømmet det for meg selv.. Har jo falt for jenter fra jeg var ca12, men har aldri innrømmet. Er gift med en mann, men skikkelig betatt av kvinnelig kollega.

 

For å være litt behjelpelig da, kanskje du bare først skal bli godt kjent, bli venner liksom? Og hele tiden ha en litt flørtete tone? Flørter mye med min kollega, men tror ikke hun vet jeg faktisk flørter

 

Anonymous poster hash: 97262...afc

 

 

takk for svar, ja vi er jo venner,men sier liksom ikke sånne ting til henne, spør hun ikke så mye om privat livet,men sa at kjæresten hennes var søt engang,men da sa hun bare at de var sammen når de var 16-17 eller noe og hun hadde vert lenge singel,men kan man egentlig spørre noen rett ut om de er bifile eller heterofile ? eller blir det veldig dumt

 

Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Skrevet

 

takk for svar, ja vi er jo venner,men sier liksom ikke sånne ting til henne, spør hun ikke så mye om privat livet,men sa at kjæresten hennes var søt engang,men da sa hun bare at de var sammen når de var 16-17 eller noe og hun hadde vert lenge singel,men kan man egentlig spørre noen rett ut om de er bifile eller heterofile ? eller blir det veldig dumt

 

Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Hadde blitt veldig satt ut om noen hadde spurt meg. Hadde vi vært på fest, jeg hadde drukket litt, og du hadde spurt hadde jeg nok sagt det, men fått deg til å love å ikke si noe (mannen hadde pornofisert hele greia).

 

Anonymous poster hash: 97262...afc

Skrevet

Hadde blitt veldig satt ut om noen hadde spurt meg. Hadde vi vært på fest, jeg hadde drukket litt, og du hadde spurt hadde jeg nok sagt det, men fått deg til å love å ikke si noe (mannen hadde pornofisert hele greia).

 

Anonymous poster hash: 97262...afc

 

takk for svar, får se åssen ting går, men håper hun liker meg på samme måte jeg er glad i henne

 

Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Skrevet

 

takk for svar, får se åssen ting går, men håper hun liker meg på samme måte jeg er glad i henne

 

Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Lykke til ❤️ Gi gjerne en oppdatering 😊

 

Anonymous poster hash: 97262...afc

Skrevet

Jeg fikke en sånn forespørsel en gang. Jeg ble litt satt ut først, men da jeg fikk tenkt meg om var det helt greit å vi ble gode venner selv om hun var forelsket i meg en stund uten at jeg gjengjelde de følelsene.

 

Anonymous poster hash: 7670a...c1a

Skrevet

Jeg har det sånn med min kollega også..

 

Men hun viser tydelig at hun ikke er interessert, så der har jeg ikke noe problem med å gå rundt og lure. Det virker som om alle andre enn meg er superinteressante.. Jeg har veldig god kjemi med alle kollegaene mine.. Men hun ofrer meg veldig lite oppmerksomhet.

 

Hun er en sånn type man umiddelbart tenker på som lesbisk.. hvis man virkelig legger den forutinntatte siden til. Androgyn. Litt sånn Shane i L Word type. Men hun er gift med en mann og har barn. Det er jo jeg også, men..

 

Men skjønner den følelsen du beskriver. Hun er helt nydelig..

 

Jeg har grønt kort på å ha forhold til jenter. Så hadde sjansen bydd seg hadde jeg gladelig takket ja 😀

 

Anonymous poster hash: 2fce7...706

Skrevet

Takk for svar.

 

For meg virker hun kanskje ikke direkte intressert,men føler hun gir meg mye oppmerksomhet, og ser på meg på en måte de andre kollegaene ikke gjør, men mulig dette er helt min oppfatting,men ingen andre ser på meg sånn, lenge som henne,men mulig jeg bare drømmer, er veldig betatt, men føler det er noe spesielt der, de andre ser aldri sånn på meg, de ser bare på meg når vi snakker, mens hun kan sitte og titte på meg når jeg ikke ser på henne,men når jeg skal se på henne møter jeg blikket hennes.

 

Jeg er uten tvil Bifil,men har alltid hatt problemer og godta det selv,men er åpen om det nå.



Anonymous poster hash: 2b29f...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...