Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Sønnen min har så lyst på smartklokke. Har dere erfaring med disse klokkene? Jeg har ikke fokus på at jeg skal vite hvor han er til enhver tid. Men det hadde vært greit at han kan ringe hjem med den iallfall. Anonymous poster hash: 8fd4a...2c8
vetra Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 (endret) Du kan vel ikke ringe med en smartklokke? Endret 22. januar 2017 av vetra
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 De eneste som kan ringe hjem er hjallaklokker som err useriøst laget. Har han en mobil fra før, som kjører android ville jeg anbefalt Sony Smartwatch 3. To år siden den kom ut, men fortsatt den aller beste på markedet. Koster rundt en tusenlapp da. Anonymous poster hash: 71b04...8bf
BellaSuz Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 XPLORA har sønnen min på 8 år. Enkel å bruke og kan ringe og motta mld på den. Du som forelder har en app som styrer alt og legger inn kontakter han kan ringe/motta samtaler fra. Jeg synes den er genial😊
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 XPLORA har sønnen min på 8 år. Enkel å bruke og kan ringe og motta mld på den. Du som forelder har en app som styrer alt og legger inn kontakter han kan ringe/motta samtaler fra. Jeg synes den er genial😊 Men den er jo for små barn uten egen mobil, som kun kan ringe noen få forhåndsinnstilte nummer og kan spores av foreldre. Tror ikke noen tiåringer jeg kjenner ville brukt den! En tiåring har vel mobil og ønsker seg klokke som kobles til mobilen? Anonymous poster hash: d8573...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå