Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Har ei pĂ„ 2 Ă„r som skal begynne i bhg.đHar skjĂžnt at antiskli(som hun bruker)ikke er sĂŠrlig populĂŠrt pga de blir kald nĂ„r det er sĂ„ kaldt ute.Hva bruker dere pĂ„ beina?strĂžmpebukse?gĂ„r ikke med ull da pga hun sklir som bambi dađđ  Anonymous poster hash: 63089...919
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Trysilsokker, bÄde med og uten antiskli. Sjelden problematisk kaldt her. Brukte skinntÞfler pÄ beina inne. De fleste bhg krever tÞfler pÄ inne, sÄ ull gÄr fint. Her Þnsker de stillongs framfor strÞmpebukse, tilfelle de mÄ bytte noe.  Anonymous poster hash: 9529f...e7c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Bruker tynne Ullsokker innerst og innesko. De fÄr ikke lov Ä gÄ i sokkelesten inne. Da skyldes rÞmningssikkerhet. Hvis noe skulle skje, som brann, skal alle kunne gÄ rett ut. Da er det ikke tid til Ä ta pÄ stÞvler pÄ alle barna.  Anonymous poster hash: c097b...3dc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 De fleste barnehager Þnsker at barna skal ha tÞfler eller annen type innesko. Det er fordi ved en evt brann sÄ har de ikke tid til Ä ta pÄ barna sko nÄr de evakueres ut.  Anonymous poster hash: 8d402...c9c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Har antiskli pÄ ullsokker. SÄ bytter de sokker nÄr de skal ut. Bruker skinntÞfler innimellom.  Anonymous poster hash: 14348...aad
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Mine (og alle andre barna) gĂ„r barbent inne for tiden. Barbehagen har fĂ„tt instalert vannbĂ„ren varme, men det hsr oppstĂ„tt en feil slik det er hinsides varmt inne. Alle barna mĂ„ gĂ„ i shorts og t-skjorte đ  Anonymous poster hash: 1bee1...12b
Mamma_til_2 Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Det er ikke det at det blir kaldt men det er vanskelig og fĂ„ pĂ„ sko nĂ„r barna har pĂ„ antiskli sokker, de setter seg liksom fast og det blir bare tullđ bruk tynne ullsokker og gode innesko sĂ„ blir bena varmđ
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 Mine bruker tynne ullsokker ute. Etter fem minutter inne er de barbeinte og sokkene blir gjenfunnet av renholdspersonalet etter hvert. Vi har noen sokkepar i bhg kan du si.. Â Anonymous poster hash: ca070...54d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 Det er sant at sklisokker blir kalde i skoene siden plast leder kulde. Mine barn har alltid hatt tÞfler i barnehagen, men de har stortsett lagt i hylla. Ikke noe krav om tÞfler der. Du kan jo hÞre hva barnehagen mener om de mÄ ha tÞfler eller ikke. Du kan jo ha sklisokker til Ä ha pÄ inne, som de kan ta av nÄr de tar pÄ ullsokkene og skoene fÞr de gÄr ut. Anonymous poster hash: 7de48...8d8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #11 Skrevet 22. januar 2017 Har ei pÄ 2 Är som skal begynne i bhg.Har skjÞnt at antiskli(som hun bruker)ikke er sÊrlig populÊrt pga de blir kald nÄr det er sÄ kaldt ute.Hva bruker dere pÄ beina?strÞmpebukse?gÄr ikke med ull da pga hun sklir som bambi da  Anonymous poster hash: 63089...919 At man bli kald pÄ beina av antiaklisokker mÄ jeg si at jeg ikke visste, har aldri hÞrt det fÞr. Jobbet pÄ smÄbarnsavdeling i mange Är, mange av de smÄ som bruker antiskli her.  Anonymous poster hash: 0c174...362
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Skrevet 22. januar 2017 Her brukes trysilsokker om vinteren, de er ikke spesielt glatte. De skal egentlig bruke innesko ogsÄ, men de blir ofte tatt av eller glemt nÄr de kommer inn etter utelek. Anonymous poster hash: d11f6...c1c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #13 Skrevet 22. januar 2017 Har ei pĂ„ 2 Ă„r som skal begynne i bhg.đHar skjĂžnt at antiskli(som hun bruker)ikke er sĂŠrlig populĂŠrt pga de blir kald nĂ„r det er sĂ„ kaldt ute.Hva bruker dere pĂ„ beina?strĂžmpebukse?gĂ„r ikke med ull da pga hun sklir som bambi dađđ  Anonymous poster hash: 63089...919 Bruk ull og tĂžfler. SĂ„nne myke skinntĂžfler er gode. Ellers klarer de i barnhagen Ă„ bytte fra antiskli til gode varme ullsokker nĂ„r de skal ut.  Anonymous poster hash: 56166...8f8
Blondzilla Skrevet 22. januar 2017 #14 Skrevet 22. januar 2017 Tynne ullsokker og tÞfler. Til smÄ er skinntÞfler fint. Til stÞrre pleier jeg Ä kjÞpe tÞfler fra superfit
Morken Skrevet 22. januar 2017 #15 Skrevet 22. januar 2017 SpÞr i barnehagen. Jeg kjÞpte fine tÞfler, men frÞkna elsker Ä gÄ barbeint og de har varme i gulvet i barnehagen, sÄ de tÞflene kunne jeg spart meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ