Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Vi har to jenter. Eldste er 12 og yngste 10. Forrige helg fant de på at de skulle ligge ute i telt. Det var greit nok, men nå har de "bodd" der i en uke. Om morgenen kommer de inn til frokost. De går på skolen som vanlig, går på trening som vanlig og er med familien på ettermiddagen, men når kvelden kommer tar de med seg en pose ved og et fullastet nettbrett og tusler opp i skogen. De tenner bål og koser seg i teltet til de sovner. Nå i går har de bare vær innom for å hente mat og lade nettbrettet. Det er jo fint at de koser seg i naturen, men kanskje det er på tide å si at de må komme hjem på natten snart? Er det andre som har barn som har flyttet ut på den måten? Gikk det greit? Anonymous poster hash: 6021d...847
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Så koselig! La de holde på så lenge de ønsker tenker jeg. Når de er lei vil de nok inn igjen, men enn så lenge kan de jo bare gjøre det de åpenbart hygger seg med. Anonymous poster hash: 14229...11a
Marriet Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Hvordan har du klart å få så selvstendige barn i dagens samfunn? Jeg gjorde nesten det samme i samme alder, men fikk bare lov på sommeren. Så fra juni og til midt i august bodde jeg i telt. Fikk heller ikke lov å fyre bål, men det skjønner jeg jo i og med at det var sommer. Jeg kan liksom ikke se for meg at noen av de tre håpefulle her skulle finne på noe lignenden, men det høres jo helt fantastisk ut.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Jeg og en venninne bodde i telt en hel sommer, vi skulle sette rekord i flest netter på rad. Var helt topp, og ingen av foreldrene våre som sa noe på det. la de kose seg! Anonymous poster hash: 4d27b...1a9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Høres deilig ut! Hvis de er oppe halve natten og er trøtte og uopplagte på skolen blir det jo et problem (ikke så lett å styre leggetiden deres i teltet). Men så lenge de får nok søvn og opprettholder normal hygiene så hadde de fått lov av meg... Anonymous poster hash: f19bb...472
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Så kult! 😊 Anonymous poster hash: 4c0dd...135
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Høres deilig ut! Hvis de er oppe halve natten og er trøtte og uopplagte på skolen blir det jo et problem (ikke så lett å styre leggetiden deres i teltet). Men så lenge de får nok søvn og opprettholder normal hygiene så hadde de fått lov av meg... Anonymous poster hash: f19bb...472 De kommer ruslende til frokost før de skal på skolen og virker ikke spessielt trøtte. Dusjer og skifter klær som vanlig. Det kan nok lukte litt røyk av dem noen ganger, men ikke mer enn det. De har jo ikke lange biten hjem. Det er bare så de akkurat ikke ser huset. Anonymous poster hash: 6021d...847
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 Herlig! Må være supert for forholdet mellom søstrene og utviklingen deres. Dere får selvstendige, fine, foretaksomme barn. Så lenge de er trygge og får nok søvn høres det bare supert ut. Anonymous poster hash: 728b5...896
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #9 Skrevet 22. januar 2017 Høres utrolig koselig ut med telt og bål, men hvis de bare henger over iPaden hele kvelden/ natten ville jeg nok satt visse begrensninger der ihvertfall.. Anonymous poster hash: f1196...1f2
n74 Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 Digger jentene dine - og de digger nok dere og 😊 Sånne ting er en fase, uansett lengde. Men tenk deg så gode søtreminner å ha? iPad eller bok? Ett fett spør du meg😊👏🏻👏🏻👏🏻
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Skrevet 22. januar 2017 Husker selv når jeg var i den alderen . Lå i telt hele sommeren ☺️ Gleder meg til sommeren når eldste her endelig kan ligge i telt i Hagen ☺️ Anonymous poster hash: e300c...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå