Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg vil prøve meg på min første Mariusgenser, aldri strikket genser før:) men jeg har så lange ermer, så de må strikkes ca fem cm lengre. Hva er triksene for å få til dette? Anonymous poster hash: 9af7d...2f0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Kan du ikke bare strikke litt lenger før hver økning på ermene? Det er jo ikke mønster nedover ermene:-) Anonymous poster hash: 9bb49...931
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Kan du ikke bare strikke litt lenger før hver økning på ermene? Det er jo ikke mønster nedover ermene:-) Anonymous poster hash: 9bb49...931 Enig med denne Anonymous poster hash: 40200...1ca
Superdolly Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Du kan regne ut hvor mye lenger du må strikke mellom hver økning på ermene. Det går fint. Du kan også øke med den avstanden som står i oppskriften, og bare fortsette å strikke når du er ferdig med økningene. Det går også fint. Den tredje muligheten er å strikke vrangborden litt lengre, for eksempel 2 cm, og så legge på tre cm øverst på ermet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå