Gå til innhold

Er ikke dette litt små psyko?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bursdag, og hvert eneste år får jeg melding fra en ex/elsker. Han ønsker meg en god dag .Ganske harmløst det,men det gjør jo at jeg automatisk tenker på han! Både dagene før bursdag,dagen og etterpå😧 Vi hang sammen for 14 år siden! Det var vanvittig mye føleser mellom oss,men vi er ferdig med hverandre.Begge er gift og har barn.

Jeg har ikke lagret nr hans,men vet at det er han.noen ganger har jeg sagt takk. Jeg hadde bestemt meg for å svare denne gangen at han må slutte med det.jeg syns egentlig at det er dårlig gjort av han. Han ødelegger litt dagen min.

 

Anonymous poster hash: 83d8a...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det sånn jeg også. Svarte aldri og han ga seg til slutt.

 

Men skjønner godt at det ødelegger dagen din!

 

Anonymous poster hash: 1d6d9...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ødelegger ikke dagen din, du ødelegge den i tankene dine, du må komme over han og de følelsene du hadde for mange år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si takk og slutt å fundere så mye på det.

 

Det kan være psyco om han gjør dette for å kontrollere deg. Gjerne del av en rekke andre tilsvarende ting.

 

Om han er motivert av at han ønsker å være hyggelig, kanskje han tenker det er viktig for deg, at han fremdeles tenker på deg av og til.

 

Anonymous poster hash: 4f955...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen er psyko så syns det er deg som lat dette ta så mye plass. Å si gratulerer med dagen til noen er helt normalt. To av mine eser gjør det alltid til meg, selv om det er 15 og 20 år siden vi var sammen og vi har ikke kontakt ellers. Jeg syns det er koselig



Anonymous poster hash: cd22d...2dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eksen min gjort dette hadde jeg tenkt at han gjorde det for å være hyggelig, ikke psyko... Hadde tatt det som et komplement at han fortsatt tenkte på meg, ettersom dere begge har gått videre.

 

Eller har dere? Høres ut som om du ikke er helt over han. Det er ikke han som ødelegger dagen din, det er du.

 

Anonymous poster hash: 0665e...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke psyko en betegnelse jeg ville brukt her, men det er jo du som fremstår som "problemet" her, ikke han.

 

Han liker tydeligvis å gratulere deg med dagen, men han kan ikke ta ansvar for din reaksjon (som mildt sagt er overdreven).

 

Anonymous poster hash: 3c3cd...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener vel bare å være hyggelig. Jeg har også sendt og mottatt sånne meldinger. Du trenger ikke legge så mye i det.

 

Jeg liker fortsatt de fleste av mine eksem selv om jeg ikke har noe ønske om å bli sammen med dem igjen.

 

Anonymous poster hash: 37ae5...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo bare hyggelig og ønsker deg en fin bursdag? Helt ærlig er det du som er litt psyko når du har problemer med at folk er hyggelige. Det er ikke hans feil at du reagerer slik på meldingene, det vet jo ikke han noe om

 

Anonymous poster hash: 105d1...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo bare hyggelig. Ditt problem at du ikke takler det/ ikke har kommet over han. 



Anonymous poster hash: 2c9cb...7a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om noen er psyko så syns det er deg som lat dette ta så mye plass. Å si gratulerer med dagen til noen er helt normalt. To av mine eser gjør det alltid til meg, selv om det er 15 og 20 år siden vi var sammen og vi har ikke kontakt ellers. Jeg syns det er koselig

 

Anonymous poster hash: cd22d...2dc

Enig.

 

Anonymous poster hash: f9862...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette er da bare hyggelig ? Sendte forresten selv en gratulasjon til min første kjærlighet for 30 år siden her om dagen, og har har alltid gjort det. 

Selv exmann sender jeg både bursdagshilsen og gratulasjon på "vår bryllupsdag". Takker gjør han også :D



Anonymous poster hash: d88bd...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff dette er da bare hyggelig ? Sendte forresten selv en gratulasjon til min første kjærlighet for 30 år siden her om dagen, og har har alltid gjort det.

Selv exmann sender jeg både bursdagshilsen og gratulasjon på "vår bryllupsdag". Takker gjør han også :D

 

Anonymous poster hash: d88bd...51a

Herregud så spesielt. Gratulerer med bryllupsdag?.. Hvorfor har dere behov for å gjøre slike ting? Det er jo bare rart.

 

Anonymous poster hash: c729f...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Huff dette er da bare hyggelig ? Sendte forresten selv en gratulasjon til min første kjærlighet for 30 år siden her om dagen, og har har alltid gjort det. 

Selv exmann sender jeg både bursdagshilsen og gratulasjon på "vår bryllupsdag". Takker gjør han også :D

 

Anonymous poster hash: d88bd...51a

 

 

Det gjør mine foreldre også - det er 40 år siden de skilte seg ;)

 

Anonymous poster hash: c2ef5...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mld på tlf din? Altså har du hatt det samme nr i 14 år? Imponert 😊

 

Anonymous poster hash: b219d...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mld på tlf din? Altså har du hatt det samme nr i 14 år? Imponert

 

Anonymous poster hash: b219d...fb0

Hvorfor er det imponerende? Jeg har har hatt det samme tlfnr siden jeg fikk min første mobil i 1998, altså 19 år siden.

 

Anonymous poster hash: 9b878...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mld på tlf din? Altså har du hatt det samme nr i 14 år? Imponert 😊

 

Anonymous poster hash: b219d...fb0

Hæ? Hva er imponerende med det? Jeg har hatt samme nr i 20 år, man bytter da ikke tlf-nummer om man ikke må av sikkerhetsmessige årsaker.

 

Anonymous poster hash: 279d4...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mld på tlf din? Altså har du hatt det samme nr i 14 år? Imponert 😊

 

Anonymous poster hash: b219d...fb0

Det er da helt vanlig? Ingen som bytter nummer hvis ikke de må. Det er jo så enkelt å bare beholde nummeret sitt. Hatt samme nummer siden jeg fikk min første telefon da jeg var ni år.

 

Anonymous poster hash: 0665e...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...