Gå til innhold

Hva gjør man da livet rakner fullstendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekteskapet rakner, man mister drømme jobben, får ny jobb der sjefen er psykopat og håner og mobber de ansatte ( liten privat bedrift uten fagforening etc.)

Jeg biter tennene sammen, men hvor lenge holder det?

Anonymous poster hash: dc86f...088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å flytte?

Anonymous poster hash: 1a670...3ed
Skrevet

Du må finne løsninger. Ny jobb fungerer ikke - søk nye jobber. Vær åpen for helt andre stillinger også hvis det kan gjøre at du slipper så elendig arbeidsmiljø.

Ekteskapet - parterapi slik at dere kan jobbe konstruktivt med forholdet, enten det rakner eller dere greier å reparere det.

Fokuser på det som er positivt i livet ditt og søk løsninger for det som ikke er det. Aksepter at det er som det er akkurat nå, men at det ikke kommer til å være slik bestandig, at du jobber konstruktivt for å endre situasjonen. Da blir det lettere å holde ut.

Anonymous poster hash: ec46d...9fc
Skrevet

Du må finne løsninger. Ny jobb fungerer ikke - søk nye jobber. Vær åpen for helt andre stillinger også hvis det kan gjøre at du slipper så elendig arbeidsmiljø.

Ekteskapet - parterapi slik at dere kan jobbe konstruktivt med forholdet, enten det rakner eller dere greier å reparere det.

Fokuser på det som er positivt i livet ditt og søk løsninger for det som ikke er det. Aksepter at det er som det er akkurat nå, men at det ikke kommer til å være slik bestandig, at du jobber konstruktivt for å endre situasjonen. Da blir det lettere å holde ut.

Anonymous poster hash: ec46d...9fc

Takk for svar!

Jeg søker jobber, men vanskelig nå.

Lyspunktet mitt er mitt barn som jeg elsker over alt.

HI

Skrevet

Men jobb for din egen del også. Det er mange som lever på barna sine, inkludert meg. Jeg har i flere år brukt ungen for å stå opp om morran. Men etter noen år på det oppdaget jeg at jeg hadde mistet meg selv helt. Hvem er jeg og hva ønsker JEG å gjøre. Da er det vanskelig å ta første skritt ut i verden å gjøre noe med det, når alt er vekk, satt til side og glemt.

Så ikke bruk kun ungen som lyspunkt, gjør noe bra for deg selv nå.

Kan du studere?

Flytte?

Høre med nav om jobber? De kan vite om flere enn de som er på nett.

Bruk nettverket ditt, fortell at du er arbeidssøker og kanskje er du heldig å kjenne noen som kjenner noen :)

Anonymous poster hash: b1937...cac
Skrevet

Men jobb for din egen del også. Det er mange som lever på barna sine, inkludert meg. Jeg har i flere år brukt ungen for å stå opp om morran. Men etter noen år på det oppdaget jeg at jeg hadde mistet meg selv helt. Hvem er jeg og hva ønsker JEG å gjøre. Da er det vanskelig å ta første skritt ut i verden å gjøre noe med det, når alt er vekk, satt til side og glemt.

Så ikke bruk kun ungen som lyspunkt, gjør noe bra for deg selv nå.

Kan du studere?

Flytte?

Høre med nav om jobber? De kan vite om flere enn de som er på nett.

Bruk nettverket ditt, fortell at du er arbeidssøker og kanskje er du heldig å kjenne noen som kjenner noen :)

Anonymous poster hash: b1937...cac

Det er sant som du sier, eneste glede i livet mitt nå, er barnet.

Jeg skal bli mer aktiv på jobbfronten, og gjøre mitt beste for å få meg en ny jobb før sjefen gjør meg syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...