GĂ„ til innhold

IKM uke 7 🍀


lavieestbonne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dag 33 Ä ingen tegn til mens. sÄ er pcosÚn som kÞdder her. frustrer. tror ikke jeg har hatt egglÞsning etter sa i juli....  :sur:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

IKM i dag, TR fĂžlelse i magen, men veldig svakt. Ingen tegn til TR ellers, fortsatt Ăžmme nipler, men ikke lenger mye utflod. Vi fĂ„r se, kan jo hende TR kommer i morgen eller i kveld 😜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

IKM i dag, men fortsatt ingen TR. Pleier Ă„ ha ganske sterke mens smerter fĂžr TR kommer, men ikke det heller i dag. Kommer sikkert i natt😞

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok en test nĂ„ med morgenurin, men fikk negativ😏 Etter pilleslutt har TR kommet pĂ„ dag 33, men ingen TR i gĂ„r eller sĂ„langt ingen tegn til den i dag. Kommer vel snart😞

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ikm pÄ tirsdag, 12 dpo, og fikk en ultramegasvak strek pÄ morgenurin.

Men, det er nok bare Ăžynene mine som ser Ăžnsker tenker jegđŸ˜”đŸ˜Ÿ

 

Anonymous poster hash: 20631...fc7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg skal egentlig teste i dag, men er hos min mor sÄ her er det ingen tester.

Har vÊrt litt for ivrig de andre dagene og testet, men selvfÞlgelig kun negative tester. SÄ jeg er litt sur pÄ meg selv og orker ikke teste mer. NÄ venter jeg bare pÄ TR. HÄper nesten litt at den bare kan komme i dag eller i morgen...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 DPO( syklusdag 29) pleier Ä fÄ mensen pÄ syklusdag 21-28. Alltid starter det med Äpen livmorhals 2-3 dager i forveien og spotting. Men nÄ er den lukket, tempen hÞy og ingen mens. OgsÄ netativ test!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

CD30 her, fortsatt ingen TR. Murremage hele dagen, men ingenting ellers. Spennende 😊 Innbiller meg at tappen var hĂžyere i dag enn i gĂ„r..?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsatt ingen TR pĂ„ CD31, heller ingen murring eller andre tegn til TR. Superspent! Tester til torsdag om TR fortsatt ikke har kommet 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

17 DPO, negative tester og ingen TR. Er det for tidlig Ä teste, og derfor negativ? Ingen symptomer pÄ mens.

Hvis det er din fĂžrste PP etter prevensjonsslutt sĂ„ kan det jo vĂŠre at syklusen din er litt pĂ„ bĂŠrtur. I mine fĂžrste prĂžveperioder varierte syklusen mellom 24 og 32 dager, men sĂ„ stabiliserte den seg pĂ„ 28 dager etter tre-fire mĂ„neder 😊

 

Anonymous poster hash: 03bad...dbf

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Men jeg tenkte siden jeg hadde EL 5/2, burde ikke TR kommet nÄ hvis jeg ikke er gravid?

 

Det er ingen garanti at egget sliper sjÞlv om positiv test, kan hende el er blitt seinare en antatt. Temper du fÄr du meir kontrol om egget slipper.

 

Anonymous poster hash: dfc9a...824

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har helt glemt Ă„ oppdatere her, men jeg er altsĂ„ GRAVID 😄 5+1 i dag!

Ă…Ă„, gratulerer sĂ„ mye 💝💝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...